سه شنبه 21 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اظهار نگرانی نسبت به وضعيت جسمی داوود سليمانی عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت، نوروز

نوروز: خانواده داوود سليمانی (عضو شورای مرکز جبهه مشارکت ايران اسلامی و قائم مقام ستاد استان تهران) مهندس موسوی نسبت به وضعيت جسمانی ايشان ابراز نگرانی کردند.
سوده سليمانی دختر دکتر سليمانی با ابراز اين نکته که از وضعيت پرونده پدر اطلاعی نداريم نسبت به وخامت وضعيت جسمانی ايشان هشدار داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به تحويل پرونده پزشکی ايشان پس از ديدار اول به مسئولين مربوطه اظهار داشت: قرار بود با بررسی پرونده نسبت به ادامه مداوا و در اختيار قرار دادن امکانات مناسب اقدام کنند اما از آن روز تا کنون پرونده پزشکی را گوشه ای انداخته اند و خاک می خورد. دکتر سليمانی دارای مشکلاتی جسمی خصوصا در ناحيه پهلو می باشد که در دوران آزادی،نزد ۳ متخصص برای درمان مراجعه کردند که هر ۳ احتمال وجود اثرات شيميايی ناشی از حضور ايشان در جبهه را می دادند با اين وجود عوامل زندان حتی از دادن پتويی اضافه برای گرم نگه داشتن پهلو خودداری می کردند، علاوه بر اين پدر از بيماری قند خون نيز رنج می برند که حتما در زمان خواب و استراحت می بايست حتما از زير سری مناسب استفاده کنند، کارکنان زندان عليرغم اطلاع از اين موضوع و با وجود آنکه خانواده ايشان در روزهای اوليه بازداشت با وجود همه ايرادات و مشکلات زير سری بادی (زندان از قبول انواع ديگر سر باز می زد)در اختيار زندان قرار داد تا در اختيار ايشان قرار داده شود، عوامل زندان تا اين لحظه ای که ما اطلاع داريم از تحويل آن خودداری کرده است و اين مسئله چنان در حال جسمی ايشان تاثير داشت که در ديدار آخر که بيش ۲ هفته از آن می گذرد ملاحظه شد تمام لثه پدر دچار آفت شده است.
وی با اشاره به درخواست مرخصی ۲۴ ساعته برای دکتر سليمانی جهت شرکت در مراسم عروسی برادر زاده و خواهر زاده اش گفت:اين درخواست حتی به تائيد جعفری دادستان تهران و قاضی حداد برای اجرا به زندان ابلاغ شد،اما مسئولين علی رغم قول خود در خصوص فرستادن ايشان در معيت مامور متاسفانه ايشان را نفرستادند و معلوم نيست زندان چگونه و به چه مجوزی دستور ابلاغی دادستان و قاضی حداد را اجرا نکرده است!
دکتر داوود سليمانی( استاد الهيات دانشگاه تهران) ۱۱۸روز است که در بند دولت کودتاست و جز مدت کوتاه کمتر از ۳۰ روز در ابتدای بازداشت تاکنون در انفرادی به سر می برد و از وضعيت پرونده ايشان و اينکه چه زمانی به بند عمومی منتقل می شوند اطلاعی در دست نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016