پنجشنبه 30 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سروری: نقش مطبوعات در دولت نهم نسبت به گذشته برجسته‌تر بود، فارس

خبرگزاری فارس: نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت نهم با توجه به اينکه از نظر سياسی به طور طبيعی با چالش‌های زيادی مواجه بوديم، نقش مطبوعات در اطلاع‌رسانی به مردم نسبت به دوره‌های گذشته برجسته‌تر بوده است.

به گزارش فارس، پرويز سروری در گفت‌وگو با ستاد خبری شانزدهمين جشنواره و نمايشگاه بين‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، اظهار داشت: دوره نهم وضعيت رسانه‌های جمعی، نوشتاری و شنيداری به دليل اينکه فضای پرچالش‌تری داشتيم، چه در بعد مثبت و چه نقد شاخص بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اساساً در دولت نهم رسانه‌ها با افکار عمومی ارتباط بيشتر و بهتری برقرار کرده اند؛ به خصوص اينکه رسانه‌ها تلاش کردند علاوه بر مخاطبان خاص، کانالی هم به سمت جذب مخاطبان عام بزنند.
سروری گفت: در دوره‌های گذشته بخشی از مطبوعات تم روشنفکری داشتند و بيشتر به سمت جذب مخاطبان خاص و نخبگان تمايل نشان می دادند، ولی در دولت نهم اين رويه شکسته شد؛ تا مردم عام نيز به عنوان قشری خاص مورد توجه رسانه‌ها و مطبوعات قرار گيرند.
وی تأکيد کرد: در دولت نهم به لحاظ مکانی و زمانی و شرايط سياسی فضای ايده‌آلی برای فعاليت اهالی قلم و مطبوعات فراهم شد؛ تا با آن نقشی که بايد در جامعه داشته باشند، بيش از گذشته نزديک شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016