شنبه 2 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرونده بهزاد نبوی و صفايی فراهانی به دادگاه ارسال شد، ايلنا

چون اين اتهامات برخلاف قانون اساسی و همچنين برخلاف تبصره ماده ذيل ۱۸۸ قانون آيين دادرسی کيفری به صورت علنی در رسانه ملی و تمام خبرگزاری‌ها منتشر شد، اين افراد حق دارند دررسانه‌های عمومی به آنها پاسخ دهند.


ايلنا: وکيل بهزاد نبوی و صفايی فراهانی از چهره‌های سرشناس جبهه اصلاحات که در حوادث بعد از انتخابات بازداشت شده بودند، از ارسال پرونده موکلان خود به دادگاه خبرداد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


صالح نيکبخت که در غرفه خبرگزاری ايلنا حضور يافته بود در گفت‌وگو با خبرنگار اين رسانه و در پاسخ به اين پرسش که باتوجه به اينکه اخيرا از سوی دادستان تهران پرونده ۱۲ نفر از متهمان سرشناس حوادث اخير به دادگاه ارسال شده ، آيا پرونده موکلان شما نيز به دادگاه ارسال شده است ،اظهارداشت: از کسانی که پرونده شان به دادگاه ارسال شده و من‌ از آن خبر دارم يکی بهزاد نبوی و ديگری صفايی فراهانی است.

اين وکيل دادگستری ادامه داد: تاکنون پرونده بهزاد نبوی را مطالعه نکرده‌ام ولی قسمت زيادی از پرونده مهندس صفايی فراهانی را مطالعه کردم.

وی تاکيد کرد: در جلسه دادگاه ايرادات اساسی خود را به نحوه بازداشت و اتهامات موکلان بيان خواهم کرد و چون اين اتهامات به صورت علنی و برخلاف قانون اساسی و همچنين برخلاف تبصره ماده ذيل ۱۸۸ قانون آيين دادرسی کيفری به صورت علنی در رسانه ملی و تمام خبرگزاری و مطبوعات داخلی و خارجی منتشر شده ، اين افراد حق دارند دررسانه‌های عمومی به آنها پاسخ دهند.

همچنين هوشنگ پوربابايی وکيل تاج زاده و محسن ميردامادی با حضور در غرفه ايلنا در پاسخ به اين پرسش که ايا پرونده موکلان شما نيز به دادگاه ارسال شده است، گفت : براساس اظهارات خانم محتشمی‌پور -همسر آقای تاج‌زاده- پرونده ايشان به دادگاه ارسال شده است اما به بنده بعنوان وکيل وی اخطاريه‌ای برای حضور در دادگاه ارسال نشده است.

وی که وکالت خانم مجردی همسر محسن ميردامادی دبيرکل حزب مشارکت اسلامی را نيز برعهده دارد , در خصوص بازداشت وی در شب گذشته اظهارداشت: شب گذشته از اين خبر آگاه شدم و اميدوارم تا امشب آزاد شوند در غير اينصورت صبح فردا پرونده ايشان را پيگيری خواهم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016