شنبه 2 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نماينده ولی فقيه و رييس سازمان عقيدتی سياسی ارتش: تشکيل نظام جمهوری اسلامی ايران از مصاديق عمل به قرآن است، ايسنا

نماينده ولی فقيه و رييس سازمان عقيدتی سياسی ارتش با بيان اينکه کسانی که قرآن را در دل و جان خود جای دهند، وحدت ملی را برهم نمی‌زنند، گفت: دشمنان ما امروز از قرآن می‌ترسند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خراسان،‌ حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمدعلی آل‌هاشم در مراسم اختتاميه مسابقات نيروی زمينی ارتش جمهوری اسلامی ايران که به ميزبانی لشکر ۷۷ پيروز ثامن الائمه(ع) در مشهد مقدس برگزار شد، تشکيل نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران را از مصاديق عمل به قرآن دانست و افزود: مسوولان و ملت قهرمان ايران حول محور ولايت جمع شده و با وحدت و همدلی و عمل به قرآن بزرگترين انقلاب عصر حاضر را با موفقيت به ثمر رساندند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درادامه از ارتش به عنوان سازمانی که در جای جايش زمزمه دلنشين قرآن به گوش می‌رسد نام برد و افزود: امروز ارتش ما از استقلال اين کشور حراست می‌کند، ارتشی که در تمام برنامه‌های خود نگاه به قرآن دارد و عمل به دستورات قرآن را سرلوحه کارهای خود قرار داده و از آن جدا نيست.

حجت‌الاسلام والمسلمين آل‌هاشم گفت: امروز نيروهای مسلح ما به رهبری فرماندهی معظم کل قوا در کنار توفيقات نظام در عرصه‌های قرآنی نيز موفقيتهای چشمگيری داشته‌اند و ارتش جمهوری اسلامی ايران در اين ميان پيشتاز بوده و در بين ارتش‌های کشورهای مسلمان همواره از ديگران برتری گرفته است.

همچنين در اين مراسم سرتيپ محمدحسن باقری، معاون هماهنگ کننده نيروی زمينی ارتش طی سخنانی يادآور شد: آن چيزی که يک نيروی نظامی را در برابر دشمن و در صحنه خطر حفظ می‎کند و در نيروهای ما ظرفيت، پايداری و ايستادگی مضاعفی ايجاد نموده و باعث می‌شود که به مسير خود ادامه دهند، پايه‌های دينی و اعتقادی است.

وی اضافه کرد: بدون شک همه آموزش‌های حرفه‌ای و تخصصی زمانی می‌تواند در صحنه عمل خود را نشان دهد که در کنار آن باورهای دينی توسعه يافته و ظرفيت‌ساز شود و در اين مسير هيچ راهی بهتر از فرهنگ قرآن نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016