چهارشنبه 13 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش فارس: گروه ۵۰ و ۱۰۰ نفره آشوب‌گران به مردم، اماکن عمومی و نيروهای انتظامی حمله کردند، فرزند کوچک هاشمی رفسنجانی هدايت می کرد، فارس

خبرگزاری فارس: همزمان با حضور بی‌سابقه مردم تهران در راه‌پيمايی ۱۳ آبان، گروهی از اغتشاش‌گران با تجمع در مناطقی از شهر تهران و با سر دادن شعارهايی در حمايت از سياست‌های آمريکا و رژيم صهيونيستی به مردم، اموال عمومی و نيروهای انتظامی حمله‌ور شدند.

به گزارش خبرنگار سياسی فارس، حضور پرشکوه مردم تهران در راهپيمايی ۱۳ آبان که با شعارهای مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسرائيل همراه بود باعث خشم و عصبانيت گروه‌های آشوب‌طلب شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس اين گزارش، آشوبگران که با فراخوان برخی گروههای سياسی و رسانه‌های بيگانه در گروه‌های ۵۰ و ۱۰۰ نفره در ميدان هفت‌تير، خيابان شهيد مفتح، خيابان شهيد بهشتی، پل کريمخان و حوالی ميدان انقلاب حضور يافته بودند اقدام به طرح شعارهای‌ ساختارشکنانه در حمايت از منافع آمريکا و اسرائيل کردند.
مهدی کروبی نيز که در روزهای گذشته با صدور بيانيه‌هايی اقدام به فراخوان فتنه‌گران کرده بود با مشاهده جمع پرشور راهپيمايانی که شعار مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسرائيل و مرگ بر منافق سر می‌دادند مجبور به ترک ميدان هفت‌تير شد.
گزارش خبرنگار فارس می‌افزايد: نيروهای انتظامی با محاصره آشوب‌طلبان و دستگيری تعدادی از اوباش اقدام به پاکسازی ميدان هفت‌تير و خيابان‌های منتهی کرد.
در حملات اوباش به چند بانک، به وسايل نقليه عمومی و خصوصی خسارتی وارد شد.
براساس اين گزارش، ياسر هاشمی رفسنجانی با حضور در جمع گروهی از حاميان موسوی و کروبی که در خيابان شهيد بهشتی تجمع کرده بودند، اقدام به تحريک و هدايت آنها می کرد.
فرزند کوچک رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با لباس مبدل در اين تجمع شرکت کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016