جمعه 15 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آيت‌الله بيات زنجانی: ماندن زندانيان سياسی در زندان مانند اصل بازداشت شان خلاف شرع است، ايلنا

آيت‌الله بيات رنجانی خطاب به اعضای فراکسيون اقليت مجلس گفت: فشارهائی که تحمل می کنيد نيز نشان از موفقيت شما است چراکه اگر موفق و موثر نبوديد، از فشار و اذيت هم خبری نبود.


ايلنا: آيت‌الله بيات زنجانی تاکيد کرد:ماندن زندانيان سياسی در زندان مانند اصل بازداشتشان خلاف شرع است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا،تعدادی از اعضای فراکسيون اقليت مجلس برای عيادت و ديدار با آيت‌الله بيات زنجانی در بخش سی سی يو بيمارستان وليعصر(عج) قم حضور يافته و با ايشان برای دقايقی سخن گفتند.
اين مرجع تقليد ضمن تقدير و تشکر از حضور نمايندگان محترم، حضور آنان در مجلس را يک نعمت الهی برشمرد و گفت: همين حضور شما، باعث دلگرمی است و انشاء الله که خداوند شما را در مسير حقتان ياری خواهد کرد.
وی در ادامه با اشاره به وضعيت زندانيان سياسی نيز گفت: تمام تلاشتان را برای آزادی آنان بکنيد و بدانيد که ماندن آنان در زندان مانند اصل بازداشتشان خلاف شرع است.
آيت‌الله بيات زنجانی خطاب به اعضای فراکسيون اقليت مجلس تاکيد کرد: من برای شما دعا می‌کنم و مطمئن هستم که موفق خواهيد بود و فشارهائی که تحمل می کنيد نيز نشان از همين موفقيت ها دارد چراکه اگر موفق و موثر نبوديد، از فشار و اذيت هم خبری نبود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016