دوشنبه 18 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هادی حيدری، محمدجواد مظفری، محمد‌امين شيرزاد، ابراهيم شيرکوند و ميثم‌وره چهره آزاد شدند، ايلنا

هادی حيدری، محمدجواد مظفری، محمد‌امين شيرزاد، ابراهيم شيرکوند و ميثم‌وره چهره به همراه ۴۰ نفر از دستگيرشدگان روز ۱۳ آبان آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری ايلنا‌، دادستان تهران روز يکشنبه آزادی ۴۰ نفر ديگر از دستگيرشدگان روز ۱۳ آبان را تاييد کرد. روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد در روزهای گذشته نيز شمار ديگری از دستگيرشدگان روز ۱۳ آبان از زندان آزاد شده بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دادستان تهران پيش از اين اعلام کرده بود آن دسته از زندانيانی که دلايل چندانی بر توجيه اتهام آنان وجود نداشته باشد و يا از اقدامات غيرقانونی خود ابراز ندامت کرده باشند از زندان آزاد خواهند شد.

اين گزارش حاکی است هم‌چنين در روز جاری پنج نفر از افراد بازداشت شده در پنج‌شنبه شب دو هفته قبل نيز به اسامی هادی حيدری، محمدجواد مظفری، محمد امين شيرزاد، ابراهيم شيرکوند و ميثم وره چهره به دستور بازپرس پرونده و تاييد دادستان عمومی و انقلاب تهران از زندان آزاد شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016