سه شنبه 19 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بادامچيان: از حاميان موسوی تنها منافقين، مارکسيست‌ها و سلطنت طلبان باقی‌مانده‌اند، فارس

خبرگزاری فارس: قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با اشاره به حضور با شکوه مردم در روز ۱۳ آبان و زوال جريان فتنه، گفت:ريزش حاميان موسوی به حدی است که گويا تنها منافقين، سلطنت طلبان و مارکسيست‌ها باقی‌مانده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچيان قائم مقام دبير کل حزب موتلفه اسلامی که در پايان نشست دبيران اين حزب سخن می گفت، با اشاره به درماندگی آمريکا در حمايت از مخالفان نظام، اظهار داشت: هر وقت مخالفان نظام به خشونت و اغتشاش می‌روند در واقع حکم سقوط خود را امضاء می کنند، جريان فتنه در حال حاضر رو به خشونت آورده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود:هر کس کمترين اطلاعی که از جنبش موسوم به سبز داشته باشد می داند ريزش نيرو در اين جماعت به حدی است که گويا تنها منافقين، سلطنت طلب‌ها و مارکسيست‌ها پای کار ايستاده‌اند، عناصری که فريب انقلابيون پشيمان و فرسوده را خورده بودند به سرعت حساب خود را از آنان جدا کردند.
نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرنوشت کروبی، خاتمی و موسوی تصريح کرد: اميدواريم آنها به عقلانيت سياسی عمل کنند زيرا اگر آنها در عرصه سياست عقلانيت را تعطيل کنند و به قمار سياسی روی بياورند با واکنش سخت مردم روبرو می شوند. قمار سياسی آنها حيثيت و آبروی بازيگران را بر باد می دهد، اميد که آنها تا قبل از رسيدن کار به مراحل قضايی و مجازات قانونی به نصيحت ناصحان توجه کنند.
وی ادامه داد: مردمی که اکنون انقلاب را در دهه چهارم حيات آن مديريت می کنند خوب می دانند مسير پيشرفت، خدمت وعدالت کدام است و مسير وابستگی و نوکری اجانب و بی اعتنايی به آرمانهای امام(ره) کدام سو است.
بادامچيان در پاسخ به سئوالی درمورد بيانيه اوباما در روز ۱۳ آبان گفت: اوباما از يک طرف دل در گروه مخالفان نظام، تجديدنظرطلبان و انقلابيون فرسوده و پشيمان دارد و از طرف ديگر عجله دارد مشکلات آمريکا در ارتباط با ايران را حل کند. آمريکای‌ها می‌دانند قدرت در ايران در دست مردم و رهبری است، آنها نحوه تعامل با مردم و رهبران واقعی ملت را نمی دانند به همين دليل ۳۰ سال است به بيراهه رفته اند.
قائم مقام دبير کل حزب موتلفه اسلامی همچنين در مورد گزارش گلدستون، گفت: وجدان جامعه جهانی از حجم عظيم جنايات در سرزمين‌های اشغالی و بويژه غزه بسيار آرزده است. خوشبختانه گزارش گلدستون علی‌رغم مخالفت آمريکا در مجمع عمومی سازمان ملل به تصويب رسيد.
بادامچيان افزود: اکنون جامعه جهانی منتظر محاکمه جنايتکاران جنگی در جنگ غزه هستند، جمهوری اسلامی بايد با ديپلماسی فعال بسترسازی در اين امر مهم را عهده دار باشد.
بادامچيان در بخش ديگری از اين سخنان خود در مورد تصويب لايحه هدفمند کردن يارانه ها در مجلس ، افزود: تعامل مثبت دولت و مجلس پيرامون تصويب لايحه هدفمند کردن يارانه‌ها ما را يک گام به جلو برای خدمت بيشتر به مردم قرار داد. اکنون ۶ سال از اجرای سند چشم انداز بيست ساله گذشته است نگاه‌ها به آينده‌ای خوب با پيشرفت کشور و خدمت بيشتر به مردم است.
وی افزود: مجلس و دولت همگرايی خود را از طريق گفت وگو تضمين کرده اند ما اميدواريم اين روند همچنان ادامه داشته باشد.
نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص گفت و گوی فنی ايران با آژانس پيرامون تامين سوخت راکتور اتمی تهران بيان داشت: راکتور اتمی تهران کارکرد پزشکی، انسانی و آموزشی دارد. جنجالی که برای تامين سوخت آن غربی‌ها به پا کردند يک هياهوی بی جهت است. آژانس طبق تعهدات خود بايد سوخت ۲۰ درصد اورانيوم غنی شده را برای تداوم کار راکتور اتمی تهران در اختيار ما قرار دهد. جمهوری اسلامی ايران حاضر است اين سوخت را مثل گذشته خريداری کند اگر به ما نفروختند به راحتی از داخل تامين می کنيم.
وی افزود: همانطور که رئيس جمهوری بارها تاکيد کرده اند ما از بحث غنی سازی و چانه زنی در مورد آن عبور کرده ايم بنابر اين بازگشت به گذشته تکرار حرفهای گذشته است که ما بيشتر از يک سال است از آن عبور کرده ايم.
قائم مقام دبير کل حزب موتلفه اسلامی در پايان تاکيد کرد: هيچ تضمينی وجود ندارد که ۱+۵ به تعهدات خود عمل کند، آنها فقط با زبان تهديد و تحريم حرف می زنند تا وقتی که از اين زبان استفاده می کنند، گفت و گو با آنها بی فايده است ما بايد کارخودمان را بکنيم و به فکر پيشرفت کشور باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016