سه شنبه 20 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بادامچيان: کروبی، خاتمی و موسوی عذرخواهی کنند، ايرنا

قائم مقام دبير کل حزب موتلفه اسلامی با بيان اينکه اغتشاش ها، درگيری‌ها و شعارهای جنبش مخملی آمريکايی – انگليسی در خدمت اجانب و دشمنان ايران و اسلام بوده است، گفت: جا دارد امثال آقايان کروبی، خاتمی و موسوی با تبری از حمايت بيگانگان اعلام موضع کنند و به جهت اشتباهات و خطاهای خود از ملت عذرخواهی کنند.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی اسدالله بادامچيان که در پايان نشست دبيران اين حزب سخن می گفت، افزود: وزرا و دولت، مجری قوانين مصوب مجلس هستند و بايد پاسخگوی نمايندگان ملت باشند، اگر در بررسی نمايندگان مجلس مشخص شود که شخص يا اشخاص معرفی شده توانمندی در اجرا را ندارند، نمايندگان نمی توانند بنابر ملاحظات سياسی به او رای دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بادامچيان ادامه داد: نظر ما اين است که رياست جمهوری و نمايندگان مجلس در ادای اين حق مشترک با يکديگر تفاهم و تعامل کنند تا در اين نظام مقتدر و رهبری بااقتدار و ملت مقتدرمان، هيات دولتی مقتدر، متعهد، با سوابق درخشان انقلابی و تجربيات مفيد، با برنامه و کارآمد تشکيل شود و همگرايی و هماهنگی بين دولت و مجلس بتواند مشکلات کشور را به آسانی حل نمايد.
نماينده مردم تهران در مجلس افزود: در اين روزها ديدارها و مذاکرات مفيدی بين مجلس و دولت انجام شده و اميدواری های خوبی پديد آمده است.
قائم مقام دبير کل حزب موتلفه اسلامی تاکيد کرد: با برگزاری مراسم تنفيذ و تحليف، دوران انتخابات و رقابت‌های انتخاباتی پايان يافت. در آغاز فصل جديدی هستيم که ادبيات جديدی می طلبد، ادبيات سراسر اخلاق و ترغيب کننده به حفظ وحدت، رفع کدورت ها، افزايش هماهنگی و همفکری که معضلات به آسانی حل شوند و دستاوردهای بزرگ نظام افزايش يابند.
بادامچيان در ادامه اين گفت و گو درباره دادگاه متهمان اغتشاش های پس از انتخابات اظهار داشت: دادگاه در اين دو جلسه توانسته است توجه مردم را جلب کند، رياست دادگاه و قضات آن با آرامش و ايجاد فضای مطلوب و رعايت موازين قضايی دادگاه را اداره کردند و از آنها تقدير می شود. دادگاه علنی است، مردم بهترين قضاوت کننده هستند و به تدريج واقعيت تلخ آشوب‌های خيابانی را می يابند.
وی افزود: حمايت ناشيانه و شايد از روی اجبار اتحاديه اروپا، وزرای خارجه آمريکا، انگليس و فرانسه همراه حمايت جدی سران نفاق و ضد انقلاب، بهترين دليل برای دخالت بيگانگان در اين اغتشاشات است.
بادامچيان ادامه داد: وزير خارجه انگليس صريحاً می گويد، "متهمی که کارمند سفارت انگليس است وظيفه خود را انجام داده است"؛ مفهوم اين سخن اين است که انگليسی ها رسماً دخالت خود را درامور داخلی ايران پذيرفته و اعتراف دارند. وزير خارجه آمريکا نيز با صراحت حمايت خود را از مخالفان دولت ايران اعلام کرده است.
بادامچيان تصريح کرد: بنابراين اين موضوع در حال آشکار شدن است که اغتشاش ها، درگيری‌ها و شعارهای جنبش مخملی آمريکايی – انگليسی در خدمت اجانب و دشمنان ايران و اسلام بوده است. جا دارد امثال آقايان کروبی، خاتمی و موسوی با تبری از حمايت بيگانگان اعلام موضع کنند و به جهت اشتباهات و خطاهای خود از ملت عذرخواهی کنند.
وی تاکيد کرد: تجربه مشروطه و پذيرايی انگليسی ها در سفارت خود و طراحی برنامه های ضد آزادی، استقلال و تفرقه افکنی بين مشروطه و مشروعه، عبرت خوبی است.
وی افزود: ملت در انتخابات و پس از آن دست رد به سينه بيگانگان و عناصر جنبش مخملی زده است اما بايد دانست چرا رابرت مرداک صهيونيست غربی که صاحب عظيم‌ترين شبکه های رسانه ای در جهان است، در صدد گسترش شبکه های فارسی زبان است؟ چرا عناصر لندن نشين يا مقيم آمريکا از امثال بی بی سی عليه دولت منتخب ملت ايران سخن می گويند و تخريب می کنند؟
بادامچيان گفت: همه دلسوزان برای ايران، بايد اين بيگانگان و آن دلبسته های به دشمنان را با وحدت و هوشياری خود مايوس کنند.
قائم مقام دبير کل حزب موتلفه اسلامی در پايان اظهار داشت: برنامه های اخير استکبار آمريکا در نقاط مختلف جهان نشان می دهد که استراتژی تغيير آقای اوباما، روی ديگر سکه استعماری آمريکاست.
وی تاکيد کرد: اخباری که از تلاش برای تغيير مهره های کهنه آمريکا با حرکات کودتايی می رسد نشان دهنده اين موضوع است که در صدد تغيير مهره های بی خاصيت به مهره های جديد و بدلی هستند تا نظام های جديدی با دستکش مخملی، ضربات خونبار، پنجه استکبار را بر آزادی، و استقلال و تحرکات اسلامی اصيل وارد آورند و اهداف قديمی را با شکل‌های جديد برآورده سازند و اين امر هوشياری بيشتر ملت‌های منطقه را می طلبد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016