سه شنبه 19 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير دفاع: حضور نيروی دريايی در دريای عمان گسترش می‌يابد، ايسنا

وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح، اتهام حمل اسلحه به نوار غزه توسط ايران را شايعه‌سازی و دروغ‌پردازی رژيم صهيونيستی خواند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايسنا، سردار احمد وحيدی در حاشيه مراسم افتتاح يازدهمين همايش صنايع دريايی در اين باره توضيح داد: چنين شايعه‌پردازی‌ها و دروغ‌سازی‌هايی جزء طبيعت اسرائيل است و اين رژيم قصد دارد برای انحراف افکار عمومی از گزارش گلدستون درباره جناياتش در نوار غزه، اين بحث را مطرح کند که البته چنين دروغ‌پردازی‌هايی مسبوق به سابقه نيز هست.

وزير دفاع هم‌چنين درباره‌ برنامه ايران برای استفاده هر چه بيشتر از دريای عمان گفت: دريای عمان تا کنون تقريبا مهجور مانده و ايران استفاده کمی از آن کرده است و به سواحل آن نيز توجه چندانی نشده است؛ اما اخيرا بر اساس تدابير در نظر گرفته شده قرار است نيروی دريايی کشور حضور خود را در اين منطقه گسترش دهد.

وزير دفاع همچنين خبر داد که نيروی دريايی ايران در خليج عدن نيز ( به منظور حفاظت ناوگان تجاری ايران از دستبرد دزدان دريايی اين منطقه) استقرار يافته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016