سه شنبه 19 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خانواده های زندانيان سياسی کُرد در تجمع اعتراضی مقابل دادگستری سنندج خواهان توقف اجرای حکم اعدام احسان فتاحيان شدند، کردانه

کردانه: سنندج: امروز سه شنبه تعدادی از خانواده های زندانيان عقيدتی و سياسی کرد در مقابل دادگستری سنندج تجمع نمودند و با مراجعه به مسئولين قضائی خواستار توقف اجرای حکم اعدام احسان فتاحيان که در بهار سال گذشته در کامياران دستگير و از آن زمان در بازداشتگاه اداره اطلاعات شهر سنندج است، شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين تجمع تا بعد از ظهر امروز ادامه داشت. در ضمن سازمان دفاع از حقوق بشر کردستان با تماس با نمايندگان مردم کرد در مجلس از آنها خواست که تا دير نشده است در رابطه با توقف اعدام فتاحيان اقدام نمايند.
بعضی از نمايندگان مردم کرد با نامه نگاری و تماس با مسئولين قوه قضائيه و دادگستری استان کردستان در اين رابطه اقداماتی انجام داده اند و همه اميدوار هستند که حکم اعدام متوقف شود.
تا اين لحظه هنوز از محتوی نامه ای که دفتر لاريجانی به خانواده فتاحيان داده است و صبح امروز تحويل دادگستری داده شده هيچ خبری منتشر نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016