چهارشنبه 27 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی کميسيون امنيت ملی مجلس: نيروگاه بوشهر تا چند ماه آينده مراحل اوليه فعاليت را آغاز می‌کند، ايلنا

- قرار گرفتن سوخت در قلب راکتور طی چند ماه آينده انجام می‌شود
- با توجه به اختلاف سال ميلادی با سال هجری شمسی‏، زمان دقيقی برای قرار گرفتن سوخت در قلب راکتور مشخص نشده است
- اميدواريم روس‌ها التهاب‌آفرينی خبری نکنند


ايلنا: سخنگوی کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز اين کميسيون با صالحی رئيس سازمان انرژی اتمی ايران و معاون رييس جمهور گفت: براساس گزارش صالحی‏، طبق توافق با روسيه نيروگاه بوشهر تا چند ماه آينده مراحل اوليه فعاليت خود را آغاز می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی ايلنا‏، کاظم جلالی در جمع خبرنگاران تاکيد کرد: در اين جلسه در مورد نيروگاه اتمی بوشهر و نوع روابط ايران با روسيه مباحثی مطرح شد و در عين حال به اظهار نظر دو مقام روسی در مورد سامانه موشکی ۳۰۰ S و نيروگاه بوشهر اشاره شد و اعلام شد که اين اظهارات، سوالات زيادی را در اذهان عمومی به وجود آورده است.
وی در ادامه اضافه کرد: کميسيون تصميم گرفت جلسه‌ای با صالحی به معاون رييس جمهور داشته باشد و اين موضوع را پيگيری کند.
جلالی گفت: در اين جلسه در خصوص چگونگی تکميل نيروگاه بوشهر و وضعيت فعلی آن و آخرين هماهنگی با روس‌ها، مباحثی مطرح شد و بر اساس گزارش صالحی، قرار گرفتن سوخت در قلب راکتور طی چند ماه آينده انجام می شود.
وی با اشاره به اختلاف سال ميلادی با سال هجری شمسی گفت: با توجه به اين اختلافات زمان دقيقی برای قرار گرفتن سوخت در قلب راکتور مشخص نشده است اما طبق توافقات اين کار در ماه‌های آينده صورت می گيرد.
نماينده شاهرود تصريح کرد: اين کميسيون از دستگاه ديپلماسی خواسته است با جديت بحث سامانه موشک ۳۰۰ S نيروگاه بوشهر را پيگيری کند و مجلس بعد از تعطيلی يک هفته‌ای مجلس جلساتی با مسوولان در رابطه با سامانه موشکی ۳۰۰ S و نيروگاه بوشهر خواهد داشت. ما اميدواريم روس ها در اين زمينه التهاب آفرينی خبری نکنند زيرا برخی کشورها که به نوع روابط ايران و روسيه حساسيت دارند به دنبال اين موضوع هستند.
جلالی افزود: در جلسه از مسوولان سازمان انرژی اتمی خواسته شد اين موضوع را به جديت پيگيری کنند چرا که نيروگاه بوشهر که سابقه طولانی دارد و نماد همکاری بين ايران و روسيه است و بايد هر چه سريعتر راه اندازی شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016