دوشنبه 2 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد زيد آبادی به ۶ سال زندان، ۵ سال تبعيد و محروميت مادام العمر از فعاليت های اجتماعی و سياسی محکوم شد، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته ی گزارشگران حقوق بشر - احمد زيدآبادی روزنامه نگار و دبيرکل ادوار تحکيم وحدت، به ۶ سال زندان، ۵ سال تبعيد و محروميت مادام العمر از فعاليت های اجتماعی و سياسی محکوم شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


صبح امروز با انتقال زيد آبادی به دادگاه، حکم ۶ سال حبس، ۵ سال تبعيد در گناباد و محروميت مادام العمر از فعاليت های اجتماعی و سياسی را به وی اعلام کرده اند. مبلغ قرار وثيقه ی او نيز تشديد شده و از ۲۵۰ ميليون تومان به ۵۰۰ ميليون تغيير کرده است. با اين اقدام دادگاه، خانواده ی زيدآبادی ناگزيرند به تلاش برای تامين وثيقه ی جديد تعيين شده بپردازند.

پيش از اين و در تاريخ ۱۲ مهر ماه برای اين روزنامه نگار قرار وثيقه ی ۲۵۰ مليونی صادر شده بود و در حالی که خانواده اش وثيقه را تامين و به دادگاه توديع کرده بودند به دستور دادستان از آزادی وی ممانعت به عمل آمده بود.

وکلای احمد زيد آبادی ضمن اعتراض به اين حکم اميدوارند که با تامين وثيقه ی جديد، حداقل به طور موقت وی از زندان آزاد شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016