یکشنبه 8 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تأسيس ده مرکز غنی سازی اورانيوم به دستور دولت، راديو بين‌المللی فرانسه

ناصر اعتمادی - حکومت ايران امروز يکشنبه اعلام کرد که در دو ماه آينده ساختمان ده مرکز جديد غنی سازی اورانيوم را در حد تأسيسات نطنز آغاز می کند.

دولت دهم به سازمان انرژی اتمی ايران دستور داده تا کار ساختمان پنج مرکز غنی سازی اورانيوم را آغاز کرده و همزمان محل های احداث پنج مرکز مشابه ديگر را جستجو کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمود احمدی نژاد رئيس جمهوری ايران اظهار داشت که کشورش بايد توليد دويست و پنجاه تا سيصد تن سوخت اتمی را در سال مد نظر قرار دهد.

قرار است جلسۀ چهارشنبه آينده هيئت دولت نيزامکان توليد اورانيوم غنی شده تا سطح بيست درصد را مورد بررسی قرار دهد.

اين موضع گيری ها و اقدام ها واکنشی است به درخواست مجلس ايران که از دولت خواسته است کاهش همکاری ايران را با آژانس بين المللی انرژی اتمی بررسی کرده و طرحی نيز به همين منظور به مجلس ارايه دهد.

در پی تصويب قطعنامه شورای حکام آژانس بين المللی انرژی اتمی عليه فعاليت های هسته ای ايران، نمايندۀ اين کشور در آژانس، علی اصغر سلطانيه، گفته بود که جمهوری اسلامی همکاری اش را با آژانس به حداقل می رساند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016