چهارشنبه 25 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سايت موج سبز هک نشده دامنه دزديده شده است، موج سبز آزادی

* گويی اعتراضات مردم ايران، از يک يا چند سايت اطلاع رسانی ريشه می گيرد و با تهديد و بازداشت فعالان در داخل و حمله به وب سايت های اطلاع رسانی جنبش سبز ايران از حرکت بازخواهد ايستاد.

از يکی دو ساعت پيش يکی از دامنه های موج سبز آزادی (www.mowjcamp.com) به آدرس آی پی جعل شده ارسال شد. آی پی اصلی موج سبز آزادی http://174.129.25.248 می باشد که با وارد کردن آن می توانيد به دروغ بودن اين خبر پی ببريد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از ۱۳ آبان تا کنون،«موج سبز آزادی» با انواع حملات سايبری مواجه بوده است.

افراطيون اکنون به دزدی نام دامنه روی آورده اند و با جعل کردن آی پی سعی می کنند وانمود کنند تا «موج سبز آزادی» هک شده است و به خيال خام خود، مردم را از ادامه حرکت مدنی و برحق خود منصرف کنند.

گويی اعتراضات مردم ايران، از يک يا چند سايت اطلاع رسانی ريشه می گيرد و با تهديد و بازداشت فعالان در داخل و حمله به وب سايت های اطلاع رسانی جنبش سبز ايران از حرکت بازخواهد ايستاد.

هنوز چشم شان آنقدر تنگ است که رويش ناگزير جوانه سبز جنبش آزادی ايرانيان را در دل هر زن و مرد ايرانی، هر جوان و پير و دانش آموز و دانشجويی نمی بينند و صدای خاموش آنان را نمی شنوند.

جمله ای از بيانيه ۱۶ ميرحسين موسوی به خوبی بيانگر نتيجه و اثر اين حرکت می باشد:

«برادران ما! اگر از هزينه‌های سنگين و عمليات عظيم خود نتيجه نمی‌گيريد شايد صحنه درگيری را اشتباه گرفته‌ايد؛ در خيابان با سايه‌ها می‌جنگيد حال آن که در ميدان وجدان‌های مردم خاکريزهايتان پی در پی در حال سقوط است.»

با توجه به حملات بی سابقه و تشديد محدوديت ها و حملات اينترنتی جديد که عليه فعاليت سايت های اطلاع رسانی در روز های اخير که قابل مقايسه با وضعيت شب انتخابات و روز های پس از آن است ، ضرورت آگاهی مردم و اطلاع رسانی دقيق سينه به سينه همراه با پرهيز از توجه به شايعات ضروری می باشد. سايت خبری – تحليلی کلمه هم از اين حملات در امان نيست و ممکن است اتفاقاتی شبيه به اين برای اين سايت رخ دهد که مطمئنا مخاطبين خود را در جريان قرار خواهيم داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016