چهارشنبه 2 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نايب رييس کميسيون فرهنگی مجلس: بيانيه‌های موسوی علت عزلش از فرهنگستان هنر است، ايلنا

* تصميم شورای عالی انقلاب فرهنگی منطقی بود
* طبق اطلاعات ما در يک سال اخير موسوی اصلا در فرهنگستان هنر حضور نداشته
* موضع‌گيری‌های موسوی و صدور ۱۶ بيانيه موجب اين تصميم شده است


ايلنا: نايب‌رئيس کميسيون فرهنگی مجلس شورای اسلامی معتقد است ۱۶ بيانيه صادر شده از سوی ميرحسين موسوی موجب عزل وی از سمت رياست فرهنگستان هنر شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جواد آرين‌منش نماينده مشهد، در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، تصميم شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر عزل موسوی از رياست فرهنگستان هنر را منطقی خواند و افزود: موضع‌گيری‌های موسوی و صدور ۱۶ بيانيه که در آن، همه مسائل نظام را زير سوال برده بود عاملی است که از ادامه رياست وی در فرهنگستان هنر جلوگيری کرده است.
عضو فراکسيون اصولگرايان با اشاره به تصميم شورای عالی انقلاب فرهنگی در اين زمينه، خاطرنشان کرد: چنانچه قرار باشد کسی به عنوان مدير يکی از بخش‌های زيرمجموعه شورای عالی انقلاب فرهنگی خدمت کند، بايد به ولايت فقيه معتقد باشد.
به گفته وی، موسوی نيز مانند تمامی مديران، وزيران و هزاران مسوول ديگری که هر ساله عوض می‌شوند، عوض شده است و هيچ حساسيت خاصی نبايد روی اين تعويض صورت گيرد.
آرين‌منش با تاکيد بر اينکه شورای عالی انقلاب فرهنگی در کنار تمام تغييراتی که همواره لحاظ می‌کرده است، ميرحسين موسوی را نيز عزل کرده است، گفت: اين حرکت نه‌تنها سياسی نيست، بلکه تصميمی کاملا طبيعی است.
اين عضو کميسيون فرهنگی با بياتن اينکه طبق اطلاعات ما، در يک سال اخير موسوی اصلا در فرهنگستان هنر حضور نداشته است، ادامه داد: اين دليل نيز مکمل ديگر دلايل برای عزل ايشان است. من معتقدم مجموعه دلايل سياسی و غيرسياسی و کاری نشان می‌دهد اين تصميم شورای عالی انقلاب فرهنگی کاملا منطقی بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016