سه شنبه 1 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزئيات حمله نيروهای لباس شخصی به اتومبيل ميرحسين موسوی، کلمه

اين گروه موتورسوار که در بيرون منزل آيت الله صانعی کمين کرده بودند در ابتدا به هنگام خروح نخست وزير امام از اين محل اقدام به فحاشی نمودند. سپس با تعقيب کاروان حامل وی در چند مرحله با سد مسيرموجب توقف اين کاروان شدند، تا اين که در يک مرحله يکی از اعضای اين گروه شيشه عقب اتومبيل حامل مهندس موسوی را شکست و در اثر آن يکی از همراهان به صورت سطحی زخمی شد ولی آسيبی به مهندس موسوی نرسيد.


کلمه:پيش از ظهر امروز به هنگام بازگشت مهندس مير حسين موسوی از مراسم تشييع مرحوم آيت الله العظمی منتظری گروهی از موتور سواران لباس شخصی به وسيله نقليه حامل وی حمله کردند که بر اثر آن يکی از همراهان مهندس موسوی به صورت سطحی زخمی شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار کلمه اين گروه موتورسوار که در بيرون منزل آيت الله صانعی کمين کرده بودند در ابتدا به هنگام خروج نخست وزير امام از اين محل اقدام به فحاشی نمودند.

سپس با تعقيب کاروان حامل وی در چند مرحله با سد مسيرموجب توقف اين کاروان شدند، تا اين که در يک مرحله يکی از اعضای اين گروه شيشه عقب اتومبيل حامل مهندس موسوی را شکست و در اثر آن يکی از همراهان به صورت سطحی زخمی شد ولی آسيبی به مهندس موسوی نرسيد.

لازم به ذکر است که در اثر واکنش متقابل محافظان به اين حمله فرمانده لباس شخصی ها نيز دچار آسيب سطحی شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016