دوشنبه 7 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار جزايری: آشوب عده‌ای مرتد و اراذل و اوباش در عاشورا، هرچند در سطح نازلی قرار دارد اما با قاطعيت بايد با آن وارد عمل شد، ايسنا

مردم بيش از اين تحمل هنجارشکنان را ندارند

معاون فرهنگی و تبليغات دفاعی ستادکل نيروهای مسلح گفت: آحاد ميليونی مردم در تاسوعا و عاشورا پايبندی بی‌دريغ خود را به آموزه‌های دينی و مکتب حسين بن علی (ع) و ارزش‌های اسلامی و انقلابی به وضوح نشان دادند و بيش از اين تحمل هنجارشکنان و آن‌ها که به حريم دين و مذهب و انقلاب يورش آورده‌اند را ندارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) سردار سرتيپ پاسدار سيدمسعود جزايری در جمع عزاداران حسينی پيرامون حرمت‌شکنی‌های معاندين اسلام و جمهوری اسلامی ايران در روز شهادت امام حسين (ع) اظهار کرد: حادثه‌ تلخ آشوب عده‌ای مرتد و اراذل و اوباش در حاشيه عزاداری‌های ميليونی عاشورای حسينی، هرچند از لحاظ کميت و کيفيت در سطح نازلی قرار دارد، ليکن اقدام شوم فتنه‌گران و بازماندگان کودتاچيان آمريکايی و صهيونيستی در توهين به مقدسات و تخريب اموال عمومی و ضرب و جرح عزاداران حسينی به حدی ننگ‌آور و قابل شماتت است که با کمتر رويدادی قابل مقايسه می‌باشد.

وی با عرض تسليت و تعزيت اين‌گونه توهين‌ها به ارزش‌های اسلامی خدمت حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: تحرکاتی از اين قبيل مصداق بارز الحاد و ارتداد چنين تجمع‌کنندگان و آشوبگرانی است و از مسوولين قضايی می‌خواهيم با قاطعيت به وظيفه‌ خود عمل کنند.

وی تاکيد کرد: بايد با بعضی کشورهای اروپايی و به خصوص دولت و حاکمان انگليس که رذيلانه در کنار آمريکا و در راس برنامه‌ريزان و حاميان اصلی اين‌گونه توطئه‌ها و فتنه‌ها می‌باشند و در رسانه‌های‌شان به صراحت تروريسم را آموزش می‌دهند، برخورد شود و جای تعجب است، چرا اقدامی موثر نسبت به بازتعريف سطح روابط و ارتباطات سياسی و به خصوص اقتصادی با اين کشورها و برخوردهای حقوقی با آن‌ها صورت نمی‌گيرد.

معاون فرهنگی و تبليغات دفاعی ستاد کل نيروهای مسلح همچنين اظهار کرد: همه کسانی که شاهد حضور خيل عظيم عزاداران حسينی در اقصی نقاط ايران اسلامی بودند، اذعان دارند که با وجود تهاجمات بی‌سابقه رژيم‌های سلطه به اسلام عزيز، حضور آحاد مختلف مردم در محرم امسال و به خصوص عاشورای حسينی بسيار پررنگ‌تر از سال‌های قبل برآورد می‌شود.

وی اظهار کرد: هرچند کودتای رنگين شکست خورده است، ليکن فتنه ادامه دارد و ارتقاء بصيرت سازمانی شرط اصلی مقابله با آن به حساب می‌آيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016