سه شنبه 8 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله هم‌زمان لباس‌شخصی‌ها به مسجد قبا، حوزه علميه اباصالح و بيت آيت‌الله دستغيب، اطلاعيه دفتر آيت‌الله دستغيب، جرس

جنبش راه سبز (جرس): لباس شخصی ها امروز همزمان با مسجد قبای شيراز به حوزه علميه ابو صالح و بيت آيت الله دستغيب نيز حمله کردند.

خبرنگار جرس که با بيت آيت الله دستغيب تماس گرفته بود ،گزارش داد که ازپشت تلفن صدای شکستن شيشه و فحاشی و تهديد و فرياد به گوش می رسيد.

دفتر آيت الله دستغيب نيز با انتشار اطلاعيه ای ، حمله به مسجد قبا و هم چنين بيت اين روحانی بلند پايه را تاييد کرد.

متن اطلاعيه دفتر آيت الله دستغيب بدين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسمه تعالی

«انّا لله و انّا اليه راجعون»

با کمال تأسّف و تأثّر به اطّلاع مردم مؤمن و شريف می‌رساند که در ماه حرام و سالروز شهادت سيد الساجدين امام زين العابدين(عليه السلام) جمعی از افراد آشوبگر که به زعم خود، خود را مدافع نظام می‌دانند، در حضور بعضی از مسئولين شهر و مسئولين نظامی و انتظامی، حرمت حوزۀ علمیۀ ابوصالح(عج) و مسجد قبا (پايگاه اصيل انقلاب اسلامی) را شکسته و اقدام به تخريب و هتک حيثيت نمودند.


همچنين در اقدامی هماهنگ به دفتر و بيت حضرت آيت‌الله سیّدعلی محمّد دستغيب(مدّ ظلّه العالی) حمله کرده و بعضی از روحانيون که از ايثارگران و جانبازان دفاع مقدس بوده‌اند را مجروح نموده‌اند که حسب الامر معظم له طلاب و اصحاب مسجد هيچ‌گونه عکس‌العملی نشان نداده‌اند و از نيروی انتظامی خواستند که امنيت را برقرار نمايد.

بدين وسيله اين حرکات مذبوحانه را محکوم کرده و از مسئولين امر برخورد با عاملين و ممانعت از تکرار اين‌گونه حرمت‌شکنی‌ها را خواهانيم.

دفتر حضرت آيت الله سيدعلی محمد دستغيب


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016