چهارشنبه 9 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ‌اطلاعات: افراد دستگيرشده مجموعه‌‌ای از مارکسيست‌ها و منافقان هستند، ايلنا

- قتل سيد علی موسوی در قالب ترور روی داده و درمکانی غير از مکان برگزاری اغتشاشات صورت گرفته است که در اين‌باره در حال پيگيری هستيم
- وزارت اطلاعات در شناسايی سران و عوامل اين فتنه به وظايف ذاتی خود عمل خواهد کرد


ايلنا: وزير اطلاعات گفت:درخصوص فتنه اخيرعوامل و عناصری شناسايی و دستگير شده‌اند که دربازجويی‌ها سر‌نخ‌های خوبی به دست آورده‌ايم.
به گزارش ايلنا، حيدر مصلحی پس ازجلسه هيات دولت گفت: به طور قطع به ما اثبات شد که اغتشاشات صورت گرفته در روز عاشورا ازسوی ضد انقلاب بوده است و اينها از فرصت زمانی که مردم مشغول عزاداری سالار شهيدان بودند سوء استفاده و چهره خود را بر ملا کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: افراد قابل توجهی دستگير شدند که مجموعه‌هايی از مارکسيست‌ها، منافقان و ديگر گروه‌ها حضور داشتند.
وزيراطلاعات گفت: حضور اينگونه افراد نشان دهنده نبود تسلط اطلاعاتی درباره آنها نيست، بلکه اطلاعات قابل توجهی درباره سران اين غائله به دست آورده ايم که برخی شناسايی و دستگير شده‌اند.
مصلحی گفت: منتظر برخورد قاطع و محکم دستگاه قضايی هستيم.
وی درپاسخ به سوالی که آيا هويت قاتل سيدعلی موسوی مشخص شده است ، يا نه گفت : اين حادثه در قالب ترور روی داده و درمکانی غير از مکان برگزاری اغتشاشات صورت گرفته است که در اين باره در حال پيگيری هستيم.
وی تصريح کرد: دراينکه منافقين در اين غائله دست داشته‌اند ، شکی نداريم.
وزير اطلاعات خاطرنشان کرد : بالاخره در کشوری با ۷۰ ميليون جمعيت قطعا گروهی هستند که منافعی در انقلاب و نظام از دست داده‌اند و به دنبال فرصتی برای ابراز وجود می‌گردند.
وی ادامه داد: دشمنان خارجی با خوش خيالی فکر می‌کنند با تحرکات اين گروه می‌توانند به نتيجه برسند و حمايت اوباما از اين اغتشاش‌گران نشان دهنده اين بود که آنها از تجربيات گذشته شان درس نگرفته، هنوز هوشيار نشده و از خواب خرگوشی بيدار نشده‌اند.
مصلحی تاکيد کرد: اينگونه اقدامات آشوبگرانه جامعه را با مشکل مواجه نخواهد کرد و فقط انسجام را بيشتر می‌کند.
وزير اطلاعات در پايان گفت : وزارت اطلاعات در شناسايی سران و عوامل اين فتنه به وظايف ذاتی خود عمل خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016