سه شنبه 15 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجلس تشکيل سازمان هدفمندی يارانه ها را پذيرفت، مهر

نمايندگان مجلس شورای اسلامی پس از بحث و بررسی طولانی برای رفع ايراد شورای نگهبان و تامين نظر دولت در لايحه هدفمند کردن يارانه ها سرانجام با تشکيل سازمان هدفمندی موافقت کرد.

به گزارش مهر، نمايندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه در بررسی ايرادات شورای نگهبان در لايحه هدفمند کردن يارانه ها سر انجام با پيشنهاد محمد حسين فرهنگی عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس با ۱۳۴ رای موافق ۸۰ رای مخالف ۱۲ رای ممتنع از ۲۳۳ نماينده حاضر موافقت کردند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طبق اين مصوبه به دولت اجازه داده می شود ظرف مدت يک ماه پس از لازم الاجرا شدن اين قانون سازمانی با ماهيت شرکت دولتی به نام سازمان هدفمند سازی يارانه ها با استفاده از منابع (امکانات، نيروی انسانی و اعتبارات) موجود، جهت اجرای اين قانون ايجاد کرده يا با ايجاد ساختار يا شرکت های موجود تاسيس نمايد.

همچنين دولت مجاز است وجوه حاصل از اجرای اين قانون را که به خزانه واريز می شود، عينا پس از وصول و کسب سهم دولت موضوع ماده ۱۱ به طور مستمر برداشت و به عنوان کمک صرفا جهت اجرای اهداف و تکاليف مقرر در مواد ۷ و ۸ اين قانون در اختيار سازمان قرار دهد تا برابر آن هزينه کند.

محمد رضا ميرتاج الدينی نماينده دولت پيش از رای گيری در پشت تريبون قرار گرفتن موافقت دولت با اين پيشنهاد را اعلام کرد اما هنگام رای گيری مجددا پشت تريبون رفت تا به عنوان مخالف سخن بگويد اما علی لاريجانی رئيس مجلس اين اجازه را نداد و صرفا با بيان اين جمله که دولت مخالف اين پيشنهاد است اکتفا کرد و نمايندگان با رای خود با اين پيشنهاد موافقت کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016