شنبه 19 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير کشور: دستگيرشدگان وقايع اخير کشور کينه قديمی با نظام دارند، فارس

خبرگزاری فارس: وزير کشور گفت: برخی از دستگيرشدگان وقايع اخير کشور کينه قديمی با نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ايلام، مصطفی محمد نجار پيش از ظهر امروز در نشست معارفه استاندار جديد ايلام در سالن اجتماعات استاندار ايلام اظهار داشت: ميان دستگيرشدگان وقايع اخير در کشور افراد سلطنت‌طلب، معاندان نظام، بهائيان و ... به چشم می‌خورند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: برخی از اين افراد در روز عاشورای حسينی زمانی که چشم مردم را دور ديدند وارد صحنه شده و به مقدسات اسلام و انقلاب هتاکی کردند.
وزير کشور اضافه کرد: آنها همواره از مردم در هراس هستند و به خوبی دريافته‌اند که ملت پشتيبان نظام و انقلاب اسلامی است.
نجار تصريح کرد: در بررسی‌ وقايع اخير سرنخ‌هايی به دست آمده که بيانگر عمق کينه‌‌توزی عوامل فتنه از ملت ايران اسلامی در انتخابات اخير است.
وی اضافه کرد: با اين حال مردم هوشيار ايران اسلامی همواره در صحنه بوده و با حضور خود جواب دندانشکنی به دشمنان نظام داده است.
وزير کشور ادامه داد: حضور ميليونی مردم در روزهای گذشته و در شهرهای مختلف کشور که از چشم رسانه‌های معاند نظام در خارج از کشور دور ماند و آن را حضوری چند ۱۰۰ نفری اعلام کردند، خط بطلانی بر تمام توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016