سه شنبه 22 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفت نفر از امضاءکنندگان طرح دوفوريتی کاهش زمان اعدام محارب به پنج روز امضای خود را پس گرفتند، پارلمان‌نيوز

پارلمان‌نيوز: يک عضو فراکسيون اصولگرايان با پس گرفتن امضای خود از طرف دوفوريتی کاهش زمان اعدام محارب به پنج روز از اقدام مشابه توسط هفت نفر از امضاء کنندگان اين طرح خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسن ونايی در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبری فراکسيون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نيوز»، در توضيح دليل پس گرفتن امضای خود از طرح دو فوريتی کاهش زمان اعدام محارب از بيست به پنج روز که طراح اصلی آن روح‌الله حسينيان، نماينده مستعفی حامی است، گفت:« بعد از سخنان حضرت آقا مبنی بر اينکه تنها قانون بايد در برخورد با عوامل حوادث بعد از انتخابات ملاک عمل قرار گيرد، با توجه به اينکه قانون آئين نامه دادرسی کيفری وجود دارد و اين قانون می‌بايست ملاک عمل قوه قضائيه قرار گيرد، بنده تصميم گرفتم که امضای خود را از اين طرح دوفوريتی پس بگيرم.»

نماينده ملاير در پاسخ به اين سئوال که آيا شخص ديگری نيز امضای خود را پس گرفته است؟، اظهار داشت:« بله، تا جايی که بنده اطلاع دارم هفت نفر در نامه‌ای که به هيات رئيسه تقديم شده است امضای خود را از اين طرح دو فوريتی پس گرفته‌اند.»

وی اسامی اين افراد را اعلام نکرد.

گفتنی است، اين طرح دو فوريتی با امضای ۳۶ نماينده حامی دولت پيش از اين به هيات رئيسه تقديم شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016