شنبه 26 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خبرگزاری ها هم نظارت می شوند، جرس

شبکه جنبش راه سبز ( جرس) بر اساس اصلاحيه قانون مطبوعات از اين پس خبرگزاری های داخلی توسط هيات نظارت بر مطبوعات نظارت می شوند.

بر اساس اين اصلاحيه، مديرعامل و نويسندگان و تهيه کنندگان مطالب خبرگزاری‌ها حسب مورد دارای همان مسئوليت‌هايی هستند که برای مدير مسئول و نويسنده مطبوعات منظور شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين اصلاحيه به وزارتخانه های دادگستری و فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شده است. بر اساس ماده واحده اين قانون، ماده ۱ قانون مطبوعات مصوب ۱۳۶۴ و اصلاحات بعدی آن به شرح ذيل اصلاح و يک تبصره به عنوان تبصره ۴ به آن الحاق می‌گردد: الف- عنوان فصل اول به «تعاريف» تغيير می‌يابد. ب- متن زير ذيل ماده ۱ الحاق می‌گردد: تبصره ۴:خبرگزاری‌های داخلی از حيث حقوق، وظايف، حمايت های قانونی و جرايم و مجازات‌ها و مرجع و نحوه دادرسی، مشمول احکام مقرر در اين قانون و اصلاحات آن هستند. بر اساس اين اصلاحيه، مديرعامل و نويسندگان و تهيه کنندگان مطالب خبرگزاری‌ها حسب مورد دارای همان مسئوليت‌هايی هستند که برای مدير مسئول و نويسنده مطبوعات منظور شده است. اين اصلاحيه همچنين مرجع نظارت بر خبرگزاری‌ها را، هيات نظارت بر مطبوعات معرفی کرده است. آيين نامه اجرايی اين تبصره ظرف سه ماه بنا به پيشنهاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصويب هيات وزيران خواهد رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016