یکشنبه 27 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محکوميت صفايی فراهانی به ۶ سال حبس تعزيری، ايلنا

* حکم هنوز به صورت رسمی ابلاغ نشده است
* پس از ابلاغ رسمی حکم ظرف مهلت قانونی به حکم صادره اعتراض خواهيم کرد
* دادگاه ميردامادی فردا برگزار می‌شود


ايلنا: وکيل صفايی فراهانی از محکوميت موکل خود به ۶ سال حبس تعزيری از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به رياست قاضی صلواتی خبرداد.
هوشنگ پوربابايی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا با تاييد محکوميت موکل خود به ۶ سال حبس تعزيری از سوی دادگاه انقلاب گفت:‌اتهامات موکلم مطابق کيفرخواست اقدام عليه امنيت ملی ، فعاليت تبليغی عليه نظام ، توهين به مسوولان نظام و نشر اکاذيب بوده که دادگاه در خصوص اتهام اقدام عليت امنيت و فعاليت تبليغی عليه نظام صفايی فراهانی را به ۶ سال حبس تعزيری محکوم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب در خصوص اتهامات توهين به مسوولان نظام و نشراکاذيب به جهت فقد دليل موکلم را تبرئه کرده است.
وکيل صفايی فراهانی ادامه داد:‌اين حکم هنوز به صورت رسمی به اينجانب ابلاغ نشده و طی حضور موکلم در دادگاه انقلاب مفاد حکم به وی ابلاغ شده است.
وی در خصوص اعتراض نسبت به حکم موکلش اظهارداشت: پس از ابلاغ رسمی حکم ظرف مهلت قانونی به حکم صادره اعتراض خواهيم کرد.
پوربابايی که وکالت محسن ميردامادی دبيرکل جبهه مشارکت را برعهده دارد از برگزاری جلسه رسيدگی به اتهامت موکل خود در شعبه ۱۵ انقلاب در روز آينده خبرداد و گفت:‌روز ۵شنبه به همراه دکتر حسين آبادی وکيل ديگر پرونده جهت تدارک دفاع با محسن ميردامادی در زندان اوين ملاقات کرديم.
گفتنی است اقدام عليه امنيت وفعاليت تبليغی عليه نظام از اتهامات دبيرکل حزب مشارکت اعلام شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016