شنبه 3 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال بهاييان بازداشت‌شده به زندان گوهر دشت کرج، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر – بنابر گزارش‌های دريافتی ۱۰ بهايی بازداشت شده در تاريخ ۱۳ ديماه که در يورش همزمان به منازلشان دستگير شده بودند به زندان گوهر دشت کرج منتقل شده‌اند.

بهاييان بازداشتی به نام های لوا خانجانی، بابک مبشر، پيام فناييان، نيکاو هويدايی، ژينوس سبحانی، آرتين غضنفری، فريد روحانی، احمد روحانی، ابراهيم شادمهر و زاوش شادمهر که به اتهام شرکت در مراسم عاشورا و سازماندهی تجمعات بازداشت شده اند تا کنون هيچ ملاقاتی با خانواده های خود نداشته اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ميان افراد بازداشت‌شده می‌توان به ژينوس سبحانی منشی «کانون مدافعان حقوق بشر» و «کانون مشارکت در پاکسازی مين» و لوا خانجانی نوه ی جمال الدين خانجانی از هفت مدير سابق جامعه ی بهايی که بيش از يکسال و نيم است در بازداشت نيروهای امنيتی به سر می‌برند، اشاره نمود.

چندی پيش دادستان تهران از پيدا کردن اسلحه و گلوله ی جنگی در خانه ی بهاييان بازداشتی خبر داده بود، اين در حالی است که جامعه جهانی بهايی به شدت اتهامات وارده را تکذيب و بازداشت شدگان را از آن مبرا دانسته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016