دوشنبه 12 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال شعب دادگاه انقلاب به زندان اوين بازهم مشکل ساز شد؛ عدم ملاقات وکيل پريسا کاکايی با بازپرس پرونده، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر - روز شنبه ۱۰ بهمن ماه افروز مغزی، وکيل پريسا کاکايی جهت ملاقات با بازپرس پرونده موکل خود به شعبه ۲ دادگاه انقلاب مراجعه نمود اما بازپرس پرونده، بيگی در محل حاضر نشد و انتظار چندساعته وکيل اين فعال حقوق بشر بی نتيجه ماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در هفته های اخير بسياری از وکلا با مراجعه به شعب مختلف بازپرسی امنيت دادگاه انقلاب تهران با اين پاسخ روبرو شده اند که شعب مربوطه به زندان اوين منتقل شده اند. زمانی که وکلا به زندان اوين نيز مراجعه می کنند به آنها گفته می شود که شعب مربوطه هنوز مستقر نشده اند. چنين برخوردی از سوی مسئولين دادگاه انقلاب سبب شده تا ملاقات وکلا با بازپرس پرونده و همچنين موکلين خود غيرممکن گردد. پيش از اين نيز افروز مغزی، زهره ارزنی و مينا جعفری نسبت به اين روند اعتراض نموده بودند.

گفتنی است پريسا کاکايی روز پنج شنبه ۸ بهمن ماه موفق شد برای دومين بار با خانواده اش ملاقاتی ۲۰ دقيقه ای داشته باشد. پريسا کاکايی، فعال حقوق بشر، جنبش زنان و حقوق کودک در ۱۱ دی ماه پس از احضار به دفتر پيگيری وزارت اطلاعات بازداشت شد و به زندان اوين منتقل گشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016