پنجشنبه 29 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

متن پيام ويدئويی باربارا لوخ‌بيلر، رئيس هيات ايران در پارلمان اروپا، به ايرانيان معترض در ژنو

دوستان عزيز،
در ابتدا به همه کسانی که امروز در شهر ژنو جمع شده‌اند تا همبستگی خود را با ملت ايران نشان دهند، تبريک می‌گويم. ملتی که برای آزادی، حقوق بشر و دموکراسی و برای جامعه‌ای که برای همه افراد امکانات قائل است، مبارزه می‌کند. من در اينجا به عنوان عضوی از پارلمان اروپا صحبت می‌کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ما هفته‌ی گذشته قطعنامه‌ای تصويب کرديم و در آن از دولت ايران خواستيم که منصفانه به وظايفش عمل کند و برای ملتش حقوق بنيادين بشری را قائل شود. ما همچنين از جامعه بين‌الملل نيز می‌خواهيم که به تحولات داخل ايران دقيق‌تر بنگرد و خواستار تحول در زمينه‌ی حقوق بشر و حقوق دموکراتيک در اين کشور شود. ما درعين حال از جامعه بين‌الملل می‌خواهيم که فشار را بر دولت ايران افزايش دهد تا رهبران ايران آماده مذاکره در رابطه با مسئله اتمی ‌شوند.
دوستان عزيز،
من نيز نگرانی خود را برای انسانهايی که در ايران رنج می‌‌کشند يا آنهايی که از کشور خود رانده شده‌اند، ابراز کنم. من همچنين می‌خواهم پشتيبانی خود را از شما بيان دارم.
ما، اروپا‌يی ‌ها و مردم ديگر نقاط جهان در کنار مردم ايران هستيم و برای آنان آرزوی جامعه‌ا‌‌ی بهتر و بازتری را داريم.

[ويدئوی پيام را با کليک اينجا ببينيد]


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016