دوشنبه 10 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس کميته روابط خارجی مجلس: انگليس تحريم بانک ملت را لغو کرد، مهر

ـ تصميم بر سطح حداقلی روابط با لندن

رئيس کميته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی خبر داد: بعد از اعمال فشارهای پارلمانی ايران به انگلستان، اين کشور تحريم بانک ملت را لغو کرده است.
حجت الاسلام حسين ابراهيمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی کاهش سطح مراودات ايران و انگليس در مجلس شورای اسلامی به دليل دخالت های اين کشور در مسائل داخلی ايران ابراز داشت: بعد از اين فشارها انگلستان ظرف يکی دو روز گذشته، تحريم بانک ملت را لغو کرده و اين يک گام مثبت تلقی می شود و نشان می دهد که فشارهای پارلمانی می تواند اثرگذار باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده مردم بيرجند در مجلس هشتم تاکيد کرد: ما در مجلس شورای اسلامی پيگيريهای خود را در مورد موضوع انگليس ادامه خواهيم داد و نتيجه را به صحن علنی اعلام خواهيم کرد و اگر تا آن زمان انگليس توانست رفتار خود را اصلاح کند آن بحث ديگری است و الا تصميم ما اين است که روابط با انگليس به سطح حداقلی برسد.

عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی ابراز اميدواری کرد که کشور انگليس بتواند سياستهای خود را در قبال ايران اصلاح کند تا ايران مجبور نشود تصميم خاصی در رابطه با اين کشور اتخاذ کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016