دوشنبه 24 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه شماره يک ستاد نوروزی جنبش راه سبز اميد

بسم الله الرحمن الرحيم

هموطنان عزيز، ايرانيان سرافراز و برادران و خواهران دينی

اينک که در آستانه فرارسيدن سال نو و آغاز سبزترين فصل سال هستيم، ضمن آرزوی سالی سبز، پربرکت، موفقيت و نشاط، پيشنهادات زير را که از طريق شبکه های اجتماعی سبز به دستمان رسيده ، به آگاهی می رسانيم:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


۱. در ايام نوروز به ديدار خانوادة شهدا و مجروحين انقلاب اسلامی، جنگ تحميلی و حوادث پس از انتخابات می رويم و ضمن بزرگداشت ياد آنان، برای پاسداشت از دستاوردهای جنبش سبز و تلاش برای تحقق آرمان های ملت ايران (آزادی، استقلال، عدالت و پيشرفت) تجديد پيمان می کنيم.در آخرين پنج شنبه سال به همراه خانواده های شهدای جنبش سبز مزار اين عزيزان را گلباران می کنيم و ضمن همدردی با مادران ، پدران ، همسران و فرزندان عزادار ،عزم خود را برای ادامه راه سبز اين شهيدان به نمايش می گذاريم. در روزهای نوروز با ديدار از خانواده های زندانيان سياسی ،ضمن ستايش از مقاومت و صبوری اسيران جنبش و خانواده هايشان ،آرزوی آزادی همه زندانيان سياسی را فارغ از نوع انديشه و افکارشان می کنيم.


۲. در مراسم باستانی و ملی آخرين چهارشنبه سال، ضمن حرمت نهادن به آيين های ملی جشنواره نور عليه تاريکی ، از هر حرکتی که باعث بدنامی و سوء استفاده عليه جنبش سبز شود خودداری می نماييم.


۳. هديه ما به يکديگر برای سال نو، يک جلد نهج البلاغه به نشانه هويت دينی مان، يک جلد ديوان حافظ به نشانه هويت ملی مان، و مجموعة بيانيه های رهبران جنبش سبز به نشانه هويت سبزمان خواهد بود.


۴. در هنگام تحويل سال نو، برای موفقيت جنبش سبز به درگاه ايزد متعال دعا خواهيم کرد و به نشانه يادمان شهدای هميشه جاودان انقلاب اسلامی، جنگ تحميلی و جنيش سبز، و آرزوی آزادی بازداشت شدگان جنبش، شمعی برخواهيم افروخت.
۵. به نشانه همراهی با کشاورزان و باغداران و حمايت از اقتصاد ملی و اعتراض به سياست های غلط و خانمان برانداز دولت در عرصة اقتصادی، از خريد ميوه های وارداتی خودداری و با ميوه های توليد داخل از ميهماانانمان پذيرايی خواهيم کرد.
۶. با توجه به وضعيت نابسامان اقتصادی و تنگناهای معيشتی ناشی از سياست های غلط دولت کنونی، بسياری از هموطنان ما که عمری را با آبرومندی و شرافت گذرانده اند، اينک در معرض دشواری های سهمگين در اين زمينه هستند. چه بسيار خانواده هايی که در معرض تلاشی و سقوط هستند و به علت از دست دادن شغل يا رکود بی سابقة اقتصادی و افزايش هزينه های زندگی، روزهای دشواری را به شب می رسانند. با ايجاد «شبکه های همياری سبز» به ياری هموطنانمان، با هرگونه طرز فکر و سليقه ای که باشند بشتابيم.


با آرزوی سربلندی همة ايرانيان، در هرکجا هستند، از هر قوم و پيرو هر دين و مسلکی که هستند، و آرزوی سالی سبزتر از هميشه.

ستاد نوروزی جنبش راه سبز اميد


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016