یکشنبه 8 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام تسليت ادوار تحكيم وحدت به مناسبت درگذشت همسر مكرمه آيت الله العظمي منتظري (ره)

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت همسر مکرمه حضرت آیت الله العظمی منتظری(ره) اندک زمانی پس از رحلت آن مرجع آزاده و فقیه عالیقدر موجبات تأثری عمیق را فراهم آورد. آن مرحومه به حق، یار و همراه همیشگی ایشان در تمامی لحظه های سخت و طاقت فرسای زندان، تبعید و حصر بود. در حقیقت کسی که هم پای آن پیر سفر کرده در پیش و پس از انقلاب رنج کشید و آزار دید، آن مرحومه سفر کرده بود، مصائبی که پس از فوت جانگداز آیت الله العظمی منتظری (ره) نیز آرامشی برای او نگذاشت و از سوی عده ای نابخرد، فشارها و آزارهای ناروای بسیار بر او روا داشته شد.

سازمان دانش آموختگان ایران اسلامی وظیفه خود می داند که به تجلیل از مقام والای این بانوی عرصه های فداکاری و ایثار بپردازد که نه در حرف و شعارهای پرطمطراق اما توخالی که در عمل و با تقدیم عزیزترین دارایی های جانی و مالی خویش و فدا نمودن فرزند و نوه هایی برومند و در طبق اخلاص گذاردن هستی اش مصداق زنانی شد که بر عهدی که با خدای خویش بسته اند، پای بندند و در راه حق و حقیقت همه چیز خویش را قمار می کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


و اما موجب تاسف است که امروز آنان که روزگاری بر سفره بی پیرایه این بانوی شیر پرور نشسته و بهره برده اند، امروز حتی اجازه یک تشییع جنازه در خور شأن را نیز برای انسانی با چنین جایگاهی نمی دهند. حال آنکه اگر اندکی بیندیشند این تضییقات غیر قانونی نتیجه ای جز مخدوش تر نمودن وجهه شان و افزودن بر اعتبار و اثبات حقانیت و مظلومیت بیت آیت الله منتظری در بر ندارد.

سازمان ادوار تحکیم وحدت در پایان این مصیبت جانگداز که تازه کننده مصیبت فقدان آن مرجع آزاده بود را به حضور تمامی فرزندان آن مرحومه به ویژه حضرات آقایان احمد و سعید منتظری، مقلدان، وابستگان و دوستداران صدیق فقیه عالیقدر تسلیت و تعزیت عرض نموده و امیدوار است تصمیم گیرندگان نیز دست از اعمالی که تنها مصداق خاک پاشیدن بر چهره آفتاب است بردارند.

و العاقبه للمتقین

سازمان دانش آموختگان ایران اسلامی (ادوار تحکیم وحدت)


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016