جمعه 20 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تکذيبيه دفتر مهدی کروبی در خصوص خبر درخواست ديدار با هاشمی رفسنجانی، سحام نيوز

دفتر مهدی کروبی خبری تحت عنوان “درخواست ملاقات حجت الاسلام والمسلمين کروبی با آيت الله هاشمی رفسنجانی و عدم پذيرش موضوع از سوی آقای هاشمی” را تکذيب کرد.
در پی درج خبر درخواست ملاقات کروبی از هاشمی در چند سايت معلوم الحال، دفتر ايشان اعلام نمود: حجت الاسلام والمسلمين مهدی کروبی بيش از يک سال است هيچ گونه تماس مبنی بر ديدار يا درخواست ملاقات با مسئولين کشور را نداشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


متاسفانه بارها شاهد تلاش مذبوحانه رسانه های زنجيره ای دولت عليه دلسوزان کشور و پاشيدن بذر نفاق در جامعه و ميان مسئولان بوده ايم. اين بار نيز همان اصحاب قدرت رسانه ای خبری کذب را مبنی بر درخواست ملاقات کروبی با هاشمی رفسنجانی را مطرح نمودند.

اينکه چه اهدافی را از پخش اخبار دروغ در جامعه ی متمدن ايرانی دنبال می کنند بر همگان واضح و مبرهن است.

کروبی روابط دوستانه و صميمانه ای با مسئولين فعلی و قبلی کشور داشته و احترام ويژه ای را برای شخصيت های برجسته ی کشور از جمله آقای هاشمی قائل هستند.

ايشان از زمان آغاز فعاليت های انتخاباتی خويش که بيش از يک سال از آن زمان می گذرد هيچ گونه درخواستی مبنی بر ديدار و ملاقات با مسئولين نظام را نداشته و تمامی نامه نگاريها و ملاقاتهای ايشان تاکنون از طريق جرايد و سايتهای خبری به اطلاع عموم مردم رسيده و پس از اين نيز به همين صورت خواهد بود.

سرلوحه ی سياسی کروبی، صداقت و شفافيت با ملت است که آنرا با هيچ دستاوردی معاوضه نخواهد کرد.

دفتر مهدی کروبی
۱۹/۱/۱۳۸۹


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016