دوشنبه 9 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام تسليت مهدی کروبی به‌مناسبت درگذشت همسر آيت‌الله‌ منتظری، سحام نيوز

حجت‌‌الاسلام والمسلمين مهدی کروبی در پيامی درگذشت همسر آيت‌الله‌العظمی منتظری(رضوان‌الله تعالی عليه) را به بيت آن مرجع عالی‌قدر تسليت گفت. به گزارش خبرنگار سحام نيوز متن کامل اين پيام به‌شرح ذيل است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


انا لله و انا اليه راجعون

حضرت حجت‌الاسلام والسلمين جناب آقای حاج شيخ احمد منتظری(دامت افاضاته)
هنوز غم جانکاه رحلت مرجع عالی‌قدر حضرت آيت‌الله‌العظمی منتظری(قدس سره‌الشريف) بر جان ما سنگينی می‌کرد که مطلع شديم همسفر و همراه ۶۰ ساله آن مجاهد نستوه بيش از ۱۰۰ روز اين فراق را تاب نياورد و جان به‌جان‌آفرين تسليم کرد تا در جوار رحمت الهی نيز همراه آن عزيز سفر کرده باشد.

اين بانوی بزرگوار و با فضيلت که با اهدای ۲ فرزند شهيد و جانباز مصداق بارز زن مسلمان و مثل اعلای فداکاری، پرهيزکاری و مجاهدت در راه خدا بود، حقی عظيم بر ملت بزرگوار ايران و به‌ويژه مبارزان انقلاب اسلامی دارد.

اين‌جانب درگذشت اين بانوی بزرگوار را به‌ بيت شريف آيت‌الله‌العظمی منتظری(ره)، جناب‌عالی و همه بستگان داغدار، تسليت عرض می‌کنم و از درگاه ايزد منان برای آن عزيز سفر کرده و همسر بزرگوارش، علو درجات و اجر جزيل و برای کليه بازماندگان معزز صبر جميل و اجر و تندرستی و طول عمر همراه با عزت و توفيق ادامه راه والد و والده بزرگوارتان در خدمت به‌اسلام و ايران مسألت دارم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016