جمعه 3 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شدت بيماری قلبی هاشم خواستار، عضو کانون صنفی فرهنگيان خراسان، در زندان مشهد، جرس

جرس: هاشم خواستار، معلم بازنشسته مشهد و عضو کانون صنفی فرهنگيان استان خراسان در زندان وکيل آباد مشهد بشدت به بيماريهای داخلی و قلبی مبتلا شده است.

به گزارش خبرنگار جرس از مشهد، هاشم خواستار که ۲۵ خرداد ۸۸ بازداشت شد و پس از يک ماه و نيم از زندان آزاد شد، روز ۲۵ شهريور ۸۸ دوباره بازداشت شد و از آن موقع تاکنون همچنان در اسارت به سر می برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است علی رغم عدم وجود سابقه قبلی بيماری قبلی، ايشان در طول مدت زندان به شدت بيمار شده و به مشکلات بينايی و فشار خون نيز مبتلا شده است.

شايان ذکر است از هشت ماه پيش تاکنون هيچ گونه مرخصی به ايشان داده نشده و علی رغم اعتراض خانواده و وکيل پرونده و نيز وخامت حال جسمی همچنان در زندان به سر می برد.

پيش از اين همسر اين فرهنگیِ بازنشسته که خود نيز از معلمان پيشکسوت و بازنشستۀ کشور می باشد، با گلايه از اينکه آقای خواستار با ۶۷سال سن، بيماری های آرتروز و ناراحتی های گوارشی متعددی دارند و طی اين مدت نيز، حتی از داشتن دندانی که قبل از بازداشت سفارش داده بودند، محروم بوده و بدون آن در سلول به سر می برند"، خاطرنشان کرد ه بود"مسئولين امر حتی با دادن يک مرخصی کوتاه چند ساعته برای اين موارد استعلاجی به اين معلم سالخورده خودداری می کنند."

صديقه مالکی فرد همچنين يادآور اين نکته شده بود که آقای خواستار بيش از سه دهه معلم و فرهنگیِ اين کشور بوده و آنچه بر آنها می گذرد، شايسته و سزاوار نبوده و خارج از انصاف می باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016