شنبه 11 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صدور حکم محروميت از تحصيل برای ۱۰ تن از دانشجويان دانشگاه آزاد مشهد، دانشجونيوز

در موج سوم برخورد با دانشجويان دانشگاه آزاد مشهد و در آستانه خرداد ماه ۱۵ تن از دانشجويان منتقد دانشگاه آزاد مشهد با احکام سنگين کميته انضباطی اين دانشگاه روبرو شدند.

به گزارش دانشجونيوز، برای ۵ نفر از اين دانشجويان حکم تذکر کتبی و درج در پرونده صادر شده است ، اما برای بيش از ۱۰ تن ديگر احکام محروميت از تحصيل به مد يک و دو نيمسال صادر شده است. پيش از اين نيز طی دو مرحله برای بيش از ۴۰ دانشجوی اين دانشگاه احکام سنگين محروميت از تحصيل صادر شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين گفتنی است ، در روزهای گذشته نهاد های امنيتی شهر مشهد بارها فعالان دانشجويی دانشگاه های مختلف مشهد را احضار و بازجويی کرده اند. در همين راستا در دو هفته گذشته نهاد های امنيتی شهر مشهد فعالان دانشجويی دانشگاه آزاد مشهد و خانواده های آنها را به صورت تلفنی تهديد به بازداشت در صورت ادامه فعاليت دانشجويی نموده اند.

شايان ذکر است در پی حمله وحشيانه نيروهای انصار در روزهای ۱۰ و ۱۱ ديماه سال گذشته به دانشجويان دانشگاه آزاد مشهد ، بيش از ۲۱۰ دانشجو اين انشگاه بازداشت شدند که هم اکنون دادگاه برخی از اين فعالان دانشجويی در حال برگزاری است.

فشار های اخير بر دانشجويان دانشگاه های مشهد با توجه به نزديک شدن به خرداد ماه و احتمال بروز تجمعات دانشجويی در اين ماه ها ، ارزيابی می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016