شنبه 11 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صدها نفر از کارگران تبريزی با تجمع در مقابل اداره کار روز جهانی کارگر را گرامی داشتند، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران"،صدها نفر از کارگران و مردم در مقابل اداره کار شهر تبريز تجمع کردندو ضمن گراميداشت روز جهانی روز کارگر عليه اخراجهای گسترده ،بيکاری و فقر اعتراض کردند.
روز شنبه ۱۱ ارديبهشت ماه صدها نفر از کارگران و مردم تبريز در مقابل اداره کار تبريز در خيابان خمينی ،نيمه راه –راه آهن برای گرامی داشت روز جهانی کارگر تجمع کردند. کارگران عليه اخراجهای گسترده،بيکاری و فقر اعتراض می کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين تجمع از حوالی ساعت ۱۱:۰۰ صبح آغاز شده است و تا لحظه ارسال گزارش صدها نفر در آن شرکت دارندو هر لحظه بر تعداد شرکت کنندگان افزوده می شود.مراسم گراميداشت روز جهانی کارگر عليرغم حضور گسترده نيروهای سرکوبگر همچنان ادامه دارد.
نيروهای سرکوبگر انتظامی ،سپاه پاسداران،بسيج و لباس شخصی در منطقه حضور گسترده ای دارند. بنابه گفته شاهدان عينی بيش از ۴۰ خودروی نيروهای سرکوبگر در آنجا مستقر شده اند. همچنين تعداد زيادی از نيروهای موتور سوار که باتون بدست هستند در منطقه در حال گشت زدن هستند.مامورين لباس شخصی وزارت اطلاعات و سپاه پاسدارن حضور گسترده ای دارند .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016