یکشنبه 12 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايرانيان کلن در اول ماه مه، نمايشی از يک ملت در بند (با عکس)، جمعيت دفاع از زندانيان سياسی ايران - کلن

تنوع و تعداد زندانيان سياسی در جمهوری اسلامی، هيچگاه به مانند امروز نبوده است،از کار گران تا وزرا ووابستگان به حکومت وخانواده های آنها،در بند ها در کنار هم در سراسر کشور در بندهای اين حکومت گرفتارند!

به نمايش گذاشتن به گروگان گرفتن نه يک گروه بلکه در عمل کل مردم يک کشور در جمهوری اسلامی در يک نمايشگاه عکس در بندان واعدام شدگان کودکان زنان ودر بندان سياسی در جمهوری اسلامی، درشهر کلن در مراسم اول ماه مه!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


"اين بار جهان بايد بداند که اين بار نه افردی معين ،بلکه يک ملت در تمامی اجزای آن ازهزاران کارگر وزحمت کش ترين افراد تا دانشجويان ،زنان،فعالين قومی-ملی ،وزرای سابق و.. هستند که همگی در جمهوری اسلامی ايران،به عنوان زندانی سياسی ،عملا به گروگان حکومت در آمده اند،وحتی بعضا برای اعدام شدن آماده می شوند."

به منظور به نمايش گذاشتن گوشه ای از آنچه امروزدر ايران می گذرد، جملات بالا به زبان آلمانی بر بالای يک نقشه بزرگ ايران که مملو از تصاوير دربندان وجانباختکان در ۳۱ سال اخيردر ايران بود نوشته شده ودر کنار تصاوير کودکان جانباخته نظير دلارام دارابی ،بهنود شجاعی ، جانباختگان سياسی نظير آرش رحمان پور واحسان فتاحيان وترانه موسوی ونيز منصور اصانلو وديگران بربالای ۲ ميز بزرگ به نمايش گذاشته شده بود ..

.تعدادعکسها بسيار بيشتر از ان بود که برروی ۲ميز جای گيرد وصدها عکس نيز در کنار خيابان قرار داده شده بود.در عين حال همزمان دررابطه با ضرورت شرکت در گردهم آيی های روز ۳مای روز همبستگی با در بندان سياسی در ايران در شهرهای مختلف جهان ونيز حرکت اعتراضی روز ۵مای در شهر برلين در اعتراض به سخنرانی سفير جمهوری اسلامی،به بازديد کنندگان توضيح ارايه می شد .برای اطلاع بيشتر می توانيد به عکسهای پيوست رجوع کنيد.

اين حرکت به همت هموطنان وبه دعوت جمعيت دفاع اززندانيان سياسی ايران-کلن برنامه ريزی شده بود ودر کنار اين گردهم آيی گروههای فعال ديگری از هموطنان نيز حضور فعال داشتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016