دوشنبه 13 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کروبی به لباس شخصی های متحصن: ظاهرا مشکل اشتغال شما حل شده است، جرس

جــرس: مهدی کروبی در پاسخ به هتاکیِ لباس شخصی های معترض به وی در جريان مراسم ختم پدر وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی، خطاب به آنها خاطرنشان کرد "ظاهرا مشکل اشتغال شما به همين صورت حل شده است؛ چون همه آنانی که کاری دارند، در حال بازگشت به محل کارشان هستند، اما پيداست کار شما همين است!"

به گزارش منابع خبری جرس، مهدی کروبی که روز شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ در مراسم ختم پدر محمد حسينی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی شرکت کرده بود، هنگامی که از مجلس ختم بيرون می آمد، ابتدائا با عده ای از لباس شخصی ها که رو به او فرياد می زدند "مرگ بر منافق" روبرو شد که در واکنش به آنها، با آرامش و تبسم نگاه کرده و پيرامون عملکردشان و ارتباط آن با مسئله اشتغال سخن گفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين گزارش خاطرنشان کرد به منظور جلوگيری از هرگونه رخدادِ غيرمنتظره، محافظان کروبی قصد داشتند وی را زودتر از معرکه بيرون ببرند؛ اما وی ايستاده بود و خطاب به لباس شخصی های شعار دهنده با صدای بلند سخن می گفت.

لازم به ذکر است مهدی کروبی در مراسم فوق با تعدادی از مسئولان حکومتی از جمله علی لاريجانی رئيس مجلس و محمدرضا رحيمی، معاون اول رئيس دولت، روبرو شده و با آنها سلام و احوالپرسی کرده بود.

طی ماههای اخير مهدی کروبی، خانواده وی و حتی منزل و فرزندانِ آنها، بارها مورد حمله، تجمع، هتاکی و تهديدِ لباس شخصی های حامیِ دولت و شعار دهنده های پشتيبانِ رهبر جمهوری اسلامی بوده اند.

لباس شخصی ها در نمايشگاه مطبوعات، يک مراسم مذهبی در قزوين، تظاهرات ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن، کروبی را مورد تهاجم فيزيکی نيز قرار داده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016