چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فشار بازجويان بر حسن سرچاهی، وکيل دادگستری برای اعترافات تلويزيونی، هرانا

خبرگزاری هرانا - يک وکيل دادگستری که بيش از صد و سی روز را در باز داشتگاه اوين به سر می برد، تحت فشار شديدی برای اعتراف تلوزيونی قرار دارد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، دور جديد بازجويی های حسن سرچاهی، وکيل دادگستری که از جمله دستگيرشدگان روز عاشورا ست، حدود ده روز پيش از سرگرفته شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس اين گزارش، بازجويان اين زندانی سياسی را تحت فشار زيادی برای شرکت در يک مصاحبه تلويزيونی قرار داده اند و از وی خواسته اند دست به اعتراف های واهی عليه خود بزند.

دور جديد بازجويی اين وکيل سی ساله در حالی صورت می گيرد که حسن سرچاهی تا به حال بارها به مسوولان زندان به خاطر بلاتکليف بودن و عدم ارجاع پرونده اش به يکی از شعبه های دادگاه انقلاب اعتراض کرده است.

بر پايه اين گزارش، مسوولان زندان پس از صدو سی روز بازداشت به وی گفته اند که پرونده او مفقود شده است.

گفتنی است، حسن سرچاهی، وکيل پايه يک دادگستری در هنگام دستگيری مورد ضرب و شتم قرار گرفته، پس از گذراندن چهار ماه و ده روز در بند ۳۵۰ اوين همچنان در بلا تکليفی به سر می برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016