شنبه 18 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی کروبی با خانواده سیدعلیرضا بهشتی شیرازی دیدار کرد، کلمه

مهدی کروبی با حضور در منزل سید علیرضا بهشتی شیرازی با خانواده وی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار کلمه مهدی کروبی در این دیدار ضمن ابراز تاسف از زندانی بودن فرزندان انقلاب گفت: نمی توان اینگونه حکومت کرد.

karroubi-alirzad-beheshti.jpg
وی با بیان اینکه ایشان خیلی منتظر بودم تا این عزیزان آزاد شوند ولی این اتفاق نیافتاد گفت:به نظر می رسد زندانی کردن مشاوران مهندس موسوی برای فشار بر این چهره انقلابی است اما نمی دانند که با این کار ها نمی توانند بر عزم ملت تاثیر بگذارند.

کروبی تاکید کرد: چگونه می توان کشور را تک صدایی اداره کرد، آقایان باید تحملشان را افزایش دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دبیر کل حزب اعتماد ملی تخریب چهره های وفادار به انقلاب را امری مسبوق به سابقه دانست و گفت: انقلاب و جمهوری اسلامی این چیزی نیست که این آقایان انجام می دهند.

کروبی گفت:ما وظیفه داریم جمهوری اسلامی را به راه اصلی خود بر گرداندیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد هر چه سریعترسیدعلیرضا بهشتی شیرازی آزاد شده و به جمع خانواده خود برگردد.

گفتنی است بهشتی شیرازی در دوران نخست وزیری موسوی دبیر هیات دولت بودو پس از کتاره گیری موسوی او نیز به کار های فرهنگی مشغول شد و همواره به عنوان یک شخصیت فرهنگی به فعالیت ادامه می داد. وی با حضور موسوی در عرصه ی انتخابات به عنوان سردبیر کلمه سبز و مشاور موسوی به عرصه ی سیاست بازگشت. بهشتی شیرازی از جمله نزدیکترین شاگردان عارف بزرگوار مرحوم حاج محمد اسماعیل دولابی بود. وی همچنین تالیفات عرفانی و مذهبی دارد . او امروز به اتهام انقلاب مخملی! زندانی آقای احمدی نژاد است و از تاریخ ۷ دی ۱۳۸۸ در بازداشت به سر می برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016