پنجشنبه 30 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مادران سه تبعه آمريکايی با فرزندان خود ديدار می‌کنند، ايلنا

وکيل مدافع سه تبعه آمريکايی بازداشت شده در آخرين ساعات روز چهارشنبه از ورود مادران موکلان خود به تهران برای پيگيری وضعيت فرزندانشان خبر داد.

ايلنا: وکيل مدافع سه تبعه آمريکايی اعلام کرد که موکلان وی پنجشنبه ـ‌امروز‌ـ‌ با مادران خود ديدار می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا به نقل از آسوشيتدپرس، وکيل مدافع سه تبعه آمريکايی بازداشت شده در آخرين ساعات روز چهارشنبه از ورود مادران موکلان خود به تهران برای پيگيری وضعيت فرزندانشان خبر داد.
وی در اين باره گفت: «شب گذشته مادران «سارا شورد»، «جاشوا فتل» و «شين باير» وارد تهران شدند.»
«مسعود شفيعی» وکيل مدافع سه تبعه آمريکايی پنجشنبه گفت که مقام‌های ايرانی به وی گفته‌اند که مادران اين سه تبعه آمريکايی امروز (پنج‌شنبه) قطعا با فرزندان خود ديدار می‌کنند.
بنا براين گزارش، سارا شورد، جاشوا فتل و شين باير، سه تبعه آمريکايی ماه جولای به‌دليل ورود غيرقانونی از مرز عراق به خاک ايران بازداشت شده‌اند و ايران به‌رغم نداشتن روابط ديپلماتيک با دولت آمريکا به‌دليل نگاه بشردوستانه به مادران اين سه آمريکايی رواديد سفر به تهران را ارائه کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016