چهارشنبه 5 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار اعضای شورای سياستگذاری سازمان ادوار تحکيم با خانواده علی مليحی، ادوارنيوز

ادوارنيوز: جمعی از اعضای شورای سياستگذاری سازمان دانش آموختگان ايران با خانواده علی مليحی، عضو دربند اين شورا ديدار کردند.

به گزارش خبرنگار ادوارنيوز، در اين ديدار که در منزل آقای مليحی برگزار شد، اعضای سازمان ادوارتحکيم وحدت در جريان آخرين وضعيت علی مليحی در بند ۳۵۰ زندان اوين قرار گرفتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پدر علی مليحی در اين ديدار با اشاره به پی گيری های مداوم خود در رابطه با پرونده فرزندش، از اطاله پيش آمده در روند دادرسی انتقاد کرد و گفت: "بارها از آقايان مسئول خواسته ايم که تا زمان صدور رای نهايی با توجه به اينکه بيش از دو ماه از پايان بازجويی ها و همچنين برگزاری يک جلسه از دادگاه می گذرد با تبديل قرار بازداشت فرزندم موافقت کنند که متاسفانه تاکنون پاسخی دريافت نکرده ايم". وی افزود: "در شرايط کنونی تا زمان برگزاری جلسه دوم دادگاه عملا به صورت بلاتکليف مانده ايم".

گفتنی است، علی مليحی عضو شورای سياستکذاری و مسئول روابط عمومی سازمان دانش آموختگان ايران (ادوارتحکيم وحدت) از ۲۰ بهمن ها سال گذشته و به مدت بيش از ۱۰۵ روز در بازداشت موقت بوده و روز ۲۲ ارديبهشت ماه اولين جلسه محاکمه وی در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016