چهارشنبه 5 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شکنجه احمد زيدآبادی غيرقابل انکار است، توضيحات ادوارنيوز در مورد گزارش صداوسيما در باره شکنجه زيدآبادی

ادوارنيوز: روز گذشته يکی از بخش های خبری صداوسيمای جمهوری اسلامی در گزارشی کذب و مجعول به نقل از همسر احمد زيدآبادی، دبيرکل دربند سازمان ادوار تحکيم وحدت مدعی شد که "شکنجه احمد زيدآبادی در زندان کذب و دروغ است".



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ظاهرا رسانه دربست اقتدارگرايان و دروغ پراکنان، با سوءاستفاده از يکی از اظهارنظرهای خانم مهديه محمدی همسر محترم احمد زيدآبادی، در مورخه ۱۵ ارديبهشت ماه که حاوی توضيحاتی در خصوص گفتگوی تفصيلی ديگری در تشريح شکنجه های گوناگونی که در ايام بازداشت نسبت به آقای زيدآبادی اعمال شده است، چنين ادعای سراسر کذبی را مطرح کرده است.

ادوارنيوز، که پيش از اين توضيحات خانم محمدی را منتشر کرده بود، ضمن تاکيد بر اين واقعيت روشن که "اعمال شکنجه های بی سابقه از ابتدای بازداشت ربايش گونه تا به امروز و خصوصا در مدت ۱۴۱ روز حبس انفرادی دکتر زيدآبادی" امری غيرقابل انکار است تصريح می کند که خانم محمدی در آن توضيحات صرفا "شليک گلوله در اتاق بازجويی" را تکذيب کرده اند که طبعا اين به معنی تکذيب اصل شکنجه نسبت به دکتر زيدآبادی نيست.

ادوارنيوز از صاحبان "رسانه های دروغ و تزوير" دعوت می کند که اگر قصد پوشش اخبار زندانيان مظلوم سياسی را دارند، بخش های ديگر گفتگوی خانم مهديه محمدی را در بخش های خبری خود منتشر کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016