چهارشنبه 12 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يورش نيروهای امنيتی به منزل صبا واصفی و بی‌خبری مطلق از وی، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر - نيروهای امنيتی با حضور در منزل صبا واصفی، فعال حقوق بشر برای بازداشت وی اقدام کردند اما به دليل حضور نداشتن او در منزل، موفق به بازداشتش نشدند. اين درحالی است که تا اين لحظه هيچ خبری از وضعيت واصفی در دست نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امروز (سه‌شنبه)، نيروهای امنيتی برای دومين بار، با حضور در منزل صبا واصفی، به تفتيش منزل او پرداختند و «بخشی از کتاب‌ها، يادداشت‌ها، فايل‌های تحقيقاتی، عکس‌های شخصی، دفترچه تلفن و دوربين» او را ضبط کردند.

صبا واصفی، امروز برای پيگيری پرونده يک متهم محکوم به اعدام به شهريار رفته بود، اما تا اين لحظه بازنگشته و هيچ خبری از وی در دست نيست. اين امر نگرانی در مورد وضعيت وی و احتمال بازداشت او را افزايش داده است.

پيش از اين، در ۳۰ دی‌ماه، واصفی از تدريس محروم و از دانشگاه شهيد بهشتی اخراج شده بود. وی پژوهشگر، فعال حقوق بشر و جنبش زنان است که از سال ۸۵ در دانشگاه شهيد بهشتی مشغول به تدريس بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016