دوشنبه 31 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت ده ها تن از فعالين سياسی و دانشجويی در شيراز، دانشجونيوز

بنابر برخی گزارشات هم اکنون ده ها تن از فعالين سياسی و دانشجويی شيراز در بازداشت وزارت اطلاعات به سر می برند.

به گزارش دانشجونيوز، اداره اطلاعات شيراز به دلايلی نامعلوم اين فعالين سياسی و دانشجويی را در روز ۲۰ خرداد بازداشت کرده و در بازداشتگاه پلاک ۱۰۰ شيراز که متعلق به اداره اطلاعات اين شهر است نگاه داری می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين مجيد رزمجو، در گفتگو با خبرنگار رهانا گفت: اين دانشجويان که مجوز انجمن توسعه ملی را داشته اند با کسب مجوزهای قانونی قصد داشته اند روز ۲۰ خرداد سميناری برگزار کنند.

فرشيدرضازاده مدير مسئول نشريه دانشجويی توسعه ملی،حميده مرادی سردبير نشريه،مهرداد رزمجويی،آتنا علوی،نجمه ستوده،پيمان حاجی زاده و مسعود شمس از جمله دانشجويان بازداشت شده هستند.

رزمجو تاکيد کرد که هنوز نتوانسته با موکلان خود ديدار کند و گفت: مقامات قضايی با اعلام اينکه پرونده در مرحله تحقيقات قرار دارد،مانع دسترسی اش به پرونده شده اند.

وکيل اين دانشجويان در بخش ديگری از اظهارات خود به خبرنگار رهانا گفت: هنوز به صورت رسمی اتهام اين دانشجويان اعلام نشده اما در مراجعه خانواده بازداشت شدگان به آنها گفته شده که فرزندان شان به « برنامه ريزی اغتشاشات،تبليغ عليه پيامبر،تبليغ نظام شاهنشاهی،تبليغ لاييک و پخش سی دی های ضاله» متهم هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016