چهارشنبه 30 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اوباما و کامرون: غرب آماده گفت‌وگو با ايران است، ايلنا

نخست‌وزير انگليس گفت که واشنگتن، لندن و هم‌پيمانان آنها آماده گفت‌وگوی توام با حسن‌نيت هستند. رئيس‌جمهوری آمريکا نيز گفت: «همراه با گروه ۱+۵ همچنان به راه‌حلی ديپلماتيک برای حل مسئله هسته‌ای ايران متعهد هستيم.»


ايلنا: مقام‌های آمريکا و انگليس با اعلام اين‌که هنوز برای يافتن راه‌حلی صلح‌آميز برای حل مسئله هسته‌ای ايران فرصت باقی است، از مقام‌های اين کشور خواستند تا به مذاکرات هسته‌ای بازگردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «ديويد کامرون»، نخست‌وزير انگليس که به واشنگتن سفر کرده است، در کنفرانس خبری مشترک با «باراک اوباما»، رئيس‌جمهوری آمريکا گفت: «از ايران می‌خواهيم که بدون تاخير گفت‌وگوها با جامعه جهانی را از سر بگيرد؛ هنوز برای چنين رويکردی فرصت باقی است.»
نخست‌وزير انگليس که پيش از اين اولويت دولت خود را برنامه هسته‌ای ايران اعلام کرده بود، افزود: «آمريکا، انگليس و هم‌پيمانان اين دو کشور آماده گفت‌وگوی توام با حسن‌نيت هستند.»
باراک اوباما نيز در اين کنفرانس خبری گفت: «همراه با گروه ۱+۵ همچنان به راه‌حلی ديپلماتيک برای حل مسئله هسته‌ای ايران متعهد هستيم.»
قرار است هفته آينده وزرای خارجه اتحاديه اروپا، در بروکسل گرد هم آيند تا به‌طور رسمی درباره نحوه رويکرد به برنامه هسته‌ای ايران تصميم‌گيری کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016