شنبه 16 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مراسم بزرگداشت احمدنجاتی کارگر تحت فشار نیروهای امنیتی برگزار شد، کلمه

مراسم یکمین سالگرد شهادت احمد نجاتی کارگر که عصر پنج شنبه در قطعه ۲۱۳ بهشت زهرا با حضور خانواده و جمعی از هواداران جنبش سبز برگزار شد، نیروهای اطلاعاتی و انتظامی با عزاداران برخورد و سه تن از آنها را بازداشت کردند.

به گزارش خبرنگار کلمه، احمد نجاتی کارگر که در زمان شهادت ۲۲ سال داشته است، در جریان اعتراضات پس از انتخابات بازداشت و چندی پس از آزادی در اثر شدت ضرب و شتم طی دوران دستگیری به کما رفته و به شهادت رسید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس این گزارش،بخشی از حاکمیت در عملیاتی مشابه انکار قتل ترانه موسوی از طریق صدا و سیما، وجود وی را منکر و آن را سناریویی دروغگین عنوان کردند. این در حالیست که مزار وی در قطعه ۲۱۳، ردیف ۱۵، شماره ۳۵ بهشت زهرا و اسناد و شکایات خانواده وی در قوه قضاییه نشان از صحت موضوع دارد.

حضور نیروهای انتظامی و امنیتی در مراسم دیروز نیز خود دلیل روشنی بر دروغ پردازی صدا و سیما بوده و تهدید خانواده وی نشانگر وحشت آنها از اثبات شهادت احمد نجاتی کارگر است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016