چهارشنبه 10 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واردات ۱۴ هزار راس گوسفند از گرجستان، مهر

در ديدار سفير و هيات اعزامی از ايران با وزير کشاورزی گرجستان موضوع خريد گندم گرجستان از ايران مورد مذاکره قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری مهر، مجيد صابر سفير ايران در گرجستان به همراه هياتی از وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ايران و نمايندگان بخش خصوصی با باکور کورزلی وزير کشاورزی گرجستان ديدار و گفتگو کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دراين ديدار زمينه های همکاری دو کشور جمهوری اسلامی ايران و گرجستان دربخش های مختلف کشاورزی، فروش محصولات بسته بندی کالاهای کشاورزی، فروش ميوه به گرجستان، احداث گلخانه، دامداری، دامپروری، خريد دام زنده و گوشت، احداث کشتارگاه و... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنين در اين ديدار با توجه به نياز گرجستان به گندم و مازاد توليد گندم امسال در ايران، موضوع خريد گندم گرجستان از ايران نيز مورد مذاکره قرار گرفت.

هيات اعزامی از ايران در ادامه سفر خود به گرجستان با ديگر بخش های خصوصی و دولتی اين کشور در زمينه های مورد اشاره ملاقات و مذاکره خواهند کرد.

شايان ذکر است ظرف يکماه اخير به منظور تامين بخشی از گوشت مورد نياز کشورمان و تعديل قيمت ها در بازار، تعداد۱۴۰۰۰ راس گوسفند از گرجستان به ايران منتقل شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016