پنجشنبه 11 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جلسه دادگاه حشمت الله طبرزدی در تاريخ ۱۶ شهريور برگزار می شود، کميته گزارشگران حقوق بشر

مهندس حشمت الله طبرزدی، دبير کل جبهه دموکراتيک ايران در روز ۳ شنبه، شانزدهم شهريور ۱۳۸۸ در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران محاکمه خواهد شد.

پيش از اين اولين جلسه دادگاه وی در تاريخ ۱۹ خرداد ماه برگذار شده بود.

اين در حالی است که اتهامات نسبت داده شده به وی «فعاليت تبليغی عليه نظام»، «اجتماع و تبانی به قصد اقدام عليه امنيت کشور»، «توهين به رهبری و رياست جمهوری» و «اخلال در نظم عمومی» بوده، که ايشان هيچکدام از اين اتهامات را نپذيرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حشمت الله طبرزدی در تاريخ هفتم دی ماه ۱۳۸۸پس از نا آرامی های عاشورا بازداشت و مدتهای طولانی در سلول انفرادی نگهداری شد، و تحت شکنجه های فيزيکی و روحی قرار گرفت.

با توجه به اينکه دوران بازداشت موقت اين زندانی سياسی در اسفند ماه سال گذشته به پايان رسيده است، اما همچنان در زندان به سر می برد.

اين در شرايطی است که نزديک به ۸ ماه از زمان بازداشت وی گذشته و هم اکنون در زندان رجايی شهر کرج در شرايط بسيار سخت و با حداقل امکانات بهداشتی، نگهداری می شود.

لازم به ذکر است که تا کنون هر سه وکيل ايشان از سوی دستگاه قضايی و امنيتی بسيار تحت فشار بوده اند.به طوری که اقای اوليايی فرد(به بهانه حکم سابق) در زندان اوين و آقای محمودی در زندان اصفهان به سر می برد.و اخيرا مدتی است ديگر وکيل ايشان، خانم ستوده تحت فشارهای دستگاه امنيتی قرار گرفته، به طوری که به تازگی منزل و محل کار اين وکيل، مورد بازرسی مامورين قرار گرفته و پرونده ها ، مدارک و وسايل شخصی وی توقيف شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016