سه شنبه 16 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعيين وثيقه ۲ ميليار د ريالی برای حشمت الله طبرزدی، کميته گزارشگران حقوق بشر

به گزارش منابع آگاه، قرار وثيقه ۲۰۰ ميليون تومانی برای آزادی موقت مهندس حشمت الله طبرزدی، از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران تعببن شده است.

اين در حالی است که اين قرار وثيقه به وکلای ايشان ابلاغ نشده و فقط به دست اين فعال سياسی در زندان رجايی شهر کرج رسيده است. لازم به ذکر است که به دليل عدم دسترسی وکلا به پرونده، آنان تاکنون موفق به رويت نسخه ای از اين قرار نشده اند. شايان ذکر است اين قرار پس از ارسال به زندان های اوين و کچويی که مهندس طبرزدی مدتی را در آنها به سر برده است سرانجام در زندان رجايی شهر به دست ايشان رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قرار است امروز ۱۶ شهريور، سومين جلسه دادگاه مهندس طبرزدی در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به رياست قاضی پير عباس برگذار شود.

حشمت الله طبرزدی بارها اعلام کرده بود که بايد بدون قيد و شرط از زندان آزاد شود.

مهندس طبرزدی به عنوان سخنگوی شورای همبستگی برای دمکراسی و حقوق بشر و همچنين دبير کل جبهه دموکراتيک ايران هم اکنون بيش از ۸ ماه است که در بازداشت بوده ، که ۳ ماه اخير را به زندان رجايی شهر کرج تبعيد شده و در شرايط سخت و با امکانات بهداشتی بسيار کم نگهداری می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016